سارقان باغ ویلاهای مهرشهر دستگیر شدند


سارقان باغ ویلاهای مهرشهر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند چهار نفره سرقت که در هشت فقره سرقت باغ و ویلا اقلامی به ارزش 10 میلیارد ریال را به سرقت برده بودند، در استان‌های کرج و تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت از یک باغ در منطقه مهرشهر کرج به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های میدانی پلیس حاکی از این بود که کارآگاهان در یک گروه چهار نفره ابتدا ویلاهای خالی از سکنه مجلل را شناسایی کرده و در نیمه های شب با روش های مختلف وارد آنها شده و اقلام با ارزش موجود در آن جا را به سرقت می برند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به وقوع چندیدن فقره سرقت با این شیوه در منطقه مهرشهر، اظهار کرد: در ادامه با اقدامات اطلاعاتی-پلیسی صورت گرفته از سوی کارآگاهان، رد پای یکی از سارقان سابقه دار در یکی از سرقت ها مشاهده و با شناسایی مخفیگاه وی در یکی از مناطق استان تهران، با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به هشت فقره سرقت از باغات و ویلاهای مناطق مرفه نشین کرج با همدستی سه نفر دیگر، گفت: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته از سوی متهمان را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه همدستان متهم و یک مالخر اموال مسروقه در ادامه تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد که با تجهیز باغات و ویلاهای خودشان به لوازم بازدارنده از جمله دوربین و دزدگیر، از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد