سقوط بانوان بسکتبالیست خراسان شمالی از لیگ دسته یک کشور


سقوط بانوان بسکتبالیست خراسان شمالی از لیگ دسته یک کشور

تیم بسکتبال بانوان «زربام پارت» خراسان شمالی با متحمل شدن ششمین شکست پیاپی خود، از دسته یک کشور به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات نماینده خراسان شمالی در هفته سوم لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور به پایان رسید.

مهدی غفوریان از شکست تیم بسکتبال بانوان «زربام پارت» خراسان شمالی در مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور خبر داد و افزود: تیم بسکتبال بانوان زربام پارت خراسان شمالی در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور، مغلوب هایپر گیلان و خانه بسکتبال نیشابور شد.

وی افزود: تیم بسکتبال بانوان زربام پارت خراسان شمالی در دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور، مقابل تیم هایپر گیلان با نتیجه ۶۰ بر ۴۵ و مقابل تیم خانه بسکتبال نیشابور با نتیجه ۹۴ بر ۳۹ شکست خورد.

غفوریان ادامه داد: تیم زربام پارت خراسان شمالی با واگذاری بازی های خود مقابل تیم های هایپر گیلان، خانه بسکتبال نیشابور و صنایع دستی راست کردار بندرانزلی به دیدار های خود در لیگ دسته یک بانوان کشور پایان داد.

گفتنی است، تیم زربام خراسان شمالی تاکنون ۶ مسابقه با دیگر تیم های گروه خود داشته است که در همه آن ها متحمل شکست شد.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی برای اولین بار بعد از ۱۵ سال توانسته بود در لیگ یک بانوان شرکت کند، بیان کرد: در حال حاضر، یک تیم در بخش بانوان و دو تیم در بخش آقایان از خراسان شمالی در لیگ دسته دو کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا