اختصاص بیش از سه میلیارد تومان هزینه درمانی به بیماران نیازمند


اختصاص بیش از سه میلیارد تومان هزینه درمانی به بیماران نیازمند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از اختصاص سه میلیارد و 340 میلیون تومان هزینه درمانی از ابتدای سال جاری به بیماران نیازمند سطح استان خبر داد.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز سه شنبه ۵ بهمن به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: جمعیت هلال احمر، از گذشته تاکنون خدماتی را به مناطق آسیب پذیر، کم برخوردار و با هدف تأمین تجهیزات پزشکی و کمک معیشتی به اقشار ضعیف شروع کرده و امکانات خود را به میدان آورده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات خوبی توسط هلال‌احمر به جامعه هدف ارائه شده است، افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری طی شش مرحله اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان جهت دارو و درمان بیماران نیازمند به هلال احمر استان اختصاص یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از مجموع این اعتبارات تا کنون دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است، گفت: بیماران نیازمند توسط خانه‌های هلال شناسایی و به جمعیت هلال احمر برای دریافت خدمات معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمات حمایتی در قالب کمک هزینه برای درمان، دارو، بستری، جراحی، لوازم و تجهیزات توانبخشی، فیزیوتراپی، زایمان و… به بیماران نیازمند ارائه می‌شود، افزود: در این راستا تا کنون دو هزار و ۸۱۶ بیمار نیازمند از این خدمت بهره مند شده‌اند.

رضایی بیان کرد: با توجه به نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی از مردم و خیرین نیز خواستاریم با کمک‌های خیرخواهانه یاری‌گر هلال احمر در کمک به بیماران نیازمند باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403