سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد


سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: وظیفه شرکت مخابرات ایران، ارائه خدمات ارتباطی به مشتریان و جامعه بوده و با توجه به وجود تخصص و امکانات مورد نیاز مخاطبان در شرکت مخابرات ایران، این مهم قابل دست‌یابی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه زنجان، داوود زارعیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌عامل مخابرات منطقه زنجان، اظهار کرد: نیازهای ارتباطی مخاطبان شرکت مخابرات باید در زمینه‌های ارتباطی تلفن ثابت، ADSL ،FTTH ، VDSL ... برطرف شود و این یکی از وظایف ایجاد تحول در عرصه ارتباطات خواهد بود و ضروری است که این اتفاق مهم به زودی آغاز شود.

در ادامه این مراسم، مروت‌علی میری‌سیاهی در سخنانی، از اعتماد مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران قدردانی کرد و گفت: در طول مدت حضور به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان مورد حمایت بودم و از خداوند منان سعادت و بهروزی را برای همه همکاران خواهانم.

حبیب‌الله شبستانی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان نیز با قدردانی از اعتماد مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: امیدواریم با تکیه بر تعهد و تخصص همکاران مخابرات منطقه زنجان بتوانیم به اهداف شرکت مخابرات ایران در استان زنجان دست یابیم و بتوانیم در امر توسعه ارتباطات و بالا بردن شاخص‌های ارتباطی گام برداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست