استخر هیدج پروژه‌ای با افتتاح ناقص


استخر هیدج پروژه‌ای با افتتاح ناقص

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پروژه استخر هیدج از لحاظ تجهیزاتی ناقص‌ است.

علی خلیلی‌ در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سرانه ورزشی ابهر ۷۰ سانتی‌متر است که در این زمینه وضعیت بهتری از سایر شهرستان‌های استان دارد، تصریح کرد: در راستای افزایش سرانه ورزشی در ابهر ۲۶ خانه ورزش روستایی اخیراً در این شهرستان راه‌اندازی شده و این آمادگی نیز وجود دارد که در همه روستاهایی که محلی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند، برای راه‌اندازی خانه ورزش روستایی تجهیز شود.

وی با اشاره به مشکل موضوع دو استخر هیدج و صائین‌قلعه، اظهار کرد: این دو پروژه از پروژه‌های خوب و با کیفیت در شهرستان ابهر به شمار می‌رود و در یک مجموعه ورزشی است.

خلیلی با یادآوری اینکه هر کدام از این پروژه‌ها ۲۷۰۰ متر زیربنا دارد، تاکید کرد: این امر در حالی است که یک استخر معمولی دارای ۱۱۰۰ متر زیربنا است که همین بزرگی بنا یکی از دلایل تاخیر در بهره‌برداری از این پروژه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه این پروژه در سال ۸۷ کلنگ‌زنی و فعال شده است، ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر بزرگی آن‌ها کمبود اعتبارات بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه علی‌رغم همه مشکلات این دو پروژه به بهره‌برداری رسید، متذکر شد: در حال حاضر پروژه استخر صائین‌قلعه از نظر تجهیزاتی تمام و کمال آماده شده و مشکل باقی‌مانده محوطه‌سازی و مطالبات پیمانکار است.

این مسئول با بیان اینکه قابل استفاده شدن استخر صائین‌قلعه یکی از مطالبات مردم این شهر نیز است، یادآور شد: از هفته آینده می‌توان این پروژه را آب‌گیری کرد تا برای شهروندان قابل استفاده شود.

وی با بیان اینکه پروژه استخر هیدج از لحاظ تجهیزات ناقص‌تر از پروژه صائین‌قلعه است، بیان کرد: این پروژه در حوزه تجهیزات در هواسازها مشکل دارد و اگر هواسازها را بتوانیم راه اندازی کنیم قابل آبگیری و استفاده خواهد بود.

خلیلی با بیان اینکه برای حل مشکلات این استخر بخش خصوصی در نظر گرفته شده است و تقریباً همه مراحل کار انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و اعمال ماده ۲۷ این پروژه نیز تا قبل از عید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو