برگزاری برنامه هایی در تراز انقلاب اسلامی به همت بچه مسجدی ها


برگزاری برنامه هایی در تراز انقلاب اسلامی  به همت بچه مسجدی ها

زارعی از برگزاری برنامه هایی در تراز انقلاب اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه ها به همت بچه مسجدی های سمچول بهشهر در دهه فجر برگزار می شود.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ایام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و جشن ملی کشور، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تلاش داریم تا در کانون مسجد روستای سمچول بهشهر، برنامه هایی در تراز انقلاب اسلامی به همت بچه مسجدی ها برگزار شود.

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: برنامه ریزی برای برنامه های مختلف دهه فجر به همت اعضای این کانون در دست انجام است و تلاش داریم تا با تولید محتوا در این راستا نقش آفرینی شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های دهه فجر به صورت حضوری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و هم با هدف تولید محتوا و اشتراک گذاری در فضای مجازی و حقیقی برگزار می شود.

زارعی از برگزاری برنامه هایی در تراز انقلاب اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه ها به همت بچه مسجدی های سمچول بهشهر در دهه فجر برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: روستاییان در همه دوران انقلاب نقش آفرین بوده اند و اکنون در جشن های پیروزی انقلاب هم با قدرت پای کار هستند و برنامه های مختلف و خداپسندانه اجرایی خواهند کرد.

وی یادآور شد: همزمانی ایام سالگرد پیروزی انقلاب با اعیاد ماه رجب در سال جاری اتفاق مبارکی است که باید در همین راستا برنامه های با نشاطی در مساجد پیش بینی و برگزار شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی