10 دستگاه واگن مسافربری در گمرک رازی خوی تعیین تکلیف می‌شود


10 دستگاه واگن مسافربری در گمرک رازی خوی تعیین تکلیف می‌شود

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: 10 دستگاه واگن مسافربری موجود در گمرک رازی خوی در راستای توسعه فعالیت‌های ارزآور با ورود دستگاه قضایی تعیین تکلیف می‌شوند تا بتوانیم مشکلات به کارگیری آنها را رفع کنیم.

ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: پنج سال پیش، ۲۰ دستگاه واگن قطار توسط یکی از بازرگانان خریداری شده که ۱۰ واگن به کشور وارد شده و مورد بهره برداری قرارگرفته است.

وی ادامه داد: ۱۰ واگن نیز به علت مشکلات موجود و مقررات مربوطه با تاخیر وارد شده که امکان ترخیص آن از گمرک فراهم نشده است و مشکلات متعدد موجب متروکه شدن این واگن‌ها در انبار سازمان جمع آوری اموال تملیکی شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: باید تمام کارهایی که موجب ارزآوری و ورود سرمایه به داخل و مانع خروج سرمایه از کشور است را با جدیت و قاطعیت پیگیری کرده و به نتیجه رساند.

عتباتی افزود: برخی از بازرگانان و تجار داخلی در راه جذب سرمایه گذاری خارجی و نیز ارزآوری به داخل کشور کارهای خوبی انجام داده‌اند اما برخی موانع و مشکلات موجب تضرر آنها و توقف کارهای تجاری آنها شده است که نیازمند هم افزایی و همکاری دستگاه‌های اداری برای رفع مشکلات آنهاست.

به گزارش ایرنا، معاون دادستان کل و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی کشور قول رفع این مشکل را داد و به زودی این موضوع حل و ۱۰ واگن متروکه با ناوگان حمل و نقل ریلی کشور اضافه خواهد شد و امید می رود که در مسیر ریلی شهرستان ارومیه مورد استفاده قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطر گرسنگی در کمین مردم غزه/ امکان ارسال کمک وجود ندارد