فرماندار: پیگیر توسعه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی مهاباد می شویم


فرماندار: پیگیر توسعه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی مهاباد می شویم

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: طرح توسعه شهرک صنعتی برای تمرکز و تداوم روند سرمایه گذاری در این شهرستان امری بسیار ضروری بوده و به طور جد پیگیر عملیاتی کردن آن هستیم.

امیر قادری روز سه شنبه در جلسه "رفع موانع تولید" مهاباد افزود: با توجه به اتمام اراضی شهرک صنعتی برای واگذاری به سرمایه گذاران در این شهرک، ۵۰ هکتار از زمین های مجاور برای توسعه آن شناسایی شده است که در حال رفع مشکلات آن برای اضافه شدن به شهرک صنعتی هستیم.

وی با بیان اینکه رونق تولید و اشتغالزایی جزو اولویت های مهم دولت در شرایط فعلی اقتصاد جامعه است، ادامه داد: توسعه شهرک صنعتی مهاباد علاوه به تمرکز زدایی در سرمایه گذاری با توجه به فراهم بودن زیرساخت و شرایط سرمایه گذاری لازم در آن از سردرگمی و مواجه بسیاری از معضلات مرتبط به واحدهای تولیدی از شخص سرمایه گذار جلوگیری خواهد کرد.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: انتظار داریم اعضای شورا و شهرداری از ایجاد واحدهای تولیدی و توسعه اقتصادی منطقه در چهارچوب قانون و ضوابط حمایت کنند.

قادری، با تاکید بر اینکه در امر تولید بحث حفاظت از محیط زیست نیز برای ما مهم است، اضافه کرد: حرکت در مسیر توسعه پایدار به منزله حفظ محیط زیست و ایجاد بهره وری در تولید صنعتی است و این ۲ مقوله در کنار هم و همراه با سیاست های کلان اقتصادی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: شاخص های توسعه همه جانبه بوده و باید برای ارتقای آن در تمامی حوزه ها با برنامه های سنجیده و هماهنگ عمل کرد.

در این جلسه که با حضور دستگاه‌های ذیربط و تعدادی از سرمایه گذاران برگزار شد مشکلات مربوط به ۲ واحد تولیدی مهاباد بررسی و برای رفع موانع آن تصمیماتی اتخاذ شد.

شهرک صنعتی مهاباد در زمینی به مساحت ۴۵.۵ هکتار احداث شده است؛ از مجموع ۱۲۴ واحد تولیدی و صنعتی مهاباد، ۵۹ واحد در شهرک صنعتی و ۶۵ واحد نیز در خارج از این شهرک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار