فلاح: اگر سردار سلامی نبود فجر شهیدسپاسی هم نبود/ عملکرد کلانتری قابل قبول نیست


فلاح: اگر سردار سلامی نبود فجر شهیدسپاسی هم نبود/ عملکرد کلانتری قابل قبول نیست

مدیرعامل باشگاه فجر می‌گوید کلانتری باید نسبت به عملکرد ضعیف تیمش در هیات مدیره پاسخگو باشد.

رسول فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد فجری‌ها در نیم فصل اول اظهار کرد: تیم پایین جدول است و از نتایج تیم راضی نیستیم. برخی عوامل دست به دست هم می‌دهد تا تیم موفق شوند اما هر چه می‌گوییم گوش شنوایی نیست. تا زمانی که نیروهای مسلح طرح ۲۸ ساله‌ها را لغو نکند، آخر و عاقبت‌مان ناکجا آباد می‌شود و هیچکس از شرایط تیم راضی نخواهد بود. ابتدا نیروهای مسلح باید تکلیف ما را مشخص کند که تیم می‌خواهند یا نه. یک طرف هم به مسئولان استانی برمی‌گردد.

تیم زمانی که به من تحویل داده شد در حال سقوط به دسته دو بود

او ادامه داد: هواداران و کسانی هم که انتقاد می‌کنند، دلسوز این تیم هستند و فشار روی آن‌ها است. ابتدا نیروهای مسلح و بعد از آن مسئولان استانی باید دست به کار شود و مشکلات را حل کنند. این تیم زمانی که به من تحویل داده شد در حال سقوط به دسته دو بود. جا دارد از سردار غیاثی فرمانده وقت تشکر کنم که بسیار تیم ما را حمایت می‌کرد و زحمت کشید. آن موقع هنوز سردار سلامی فرمانده سپاه نشده بود و تیم ما در آستانه ورشکستگی و سقوط بود.

اگر سردار سلامی نبود فجرشهید سپاسی هم نبود

مدیرعامل فجر اضافه کرد: آمدن سردار سلامی بسیار به ما کمک کرد چون از همه لحاظ جوانان را حمایت می‌کرد و به این تیم که نام شهید را یدک می‌کشد نگاه حمایتی داشت. سردار سلامی و سردار غیاثی نبودند باشگاه فجر هم نبود و در ادامه سردار بوعلی هم از نظر مالی و معنوی به ما کمک کرد. می‌خواهم همه بدانند که این تیم در حال سقوط به دسته دو بود و اگر در بازی آخر می‌باختیم سقوط می‌کردیم. لطف خدا، تلاش‌های کادرفنی و غلام‌حسین پیروانی و گل مرحوم رضایی باعث شد تیم ما بماند. باز هم باید بگویم از صمیم قلب از سردار سلامی تشکر می‌کنم چون اگر او نبود فجرشهید سپاسی هم نبود.

صعود به لیگ برتر یک معجزه الهی بود

او با بیان این‌که "در سه سال اخیر که در دسته یک بودیم کسی به یاد ما نبود"، گفت: باز هم به لطف خدا و حمایت فرماندهان سپاه این تیم به لیگ برتر صعود کرد. این صعود یک معجزه الهی بود و روح شهید سپاسی و هواداران فجر به ما کمک کرد. از روزی که فجر به لیگ برتر صعود کرد، به جز مجموعه سپاه هیچ مسئولی در استان کمک نکرد. نه ورزشگاهی درست می‌کنند و نه امکانات اولیه را فراهم می‌کنند. تیم بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمده است. چرا ما باید این وسط فدا شویم؟ اگر سقوط هم کند همه چیز گردن ما می‌افتد.

مسئولان استانی باید تکلیف را مشخص کنند

فلاح ادامه داد: من سه سال تیم را با چنگ و دندان نگه داشتم و عملکردم مشخص است. سردار سلامی اولین نفری بود که صعود به لیگ برتر را به ما تبریک و خسته نباشید گفت و از طرف خودم، هواداران و مردم شیراز از او تشکر می‌کنم. باز هم می‌گویم اگر سردار سلامی نبود، تیم شهید سپاسی هم نبود. به جز مجموعه سپاه مسئولان استانی هیچ حمایتی نکرده است. مسئولان استانی باید تکلیف را مشخص کنند و تیمی که می‌خواهد در کشور آقایی کند، باید یک منابع مالی ثابت پشتش باشد.

تمامی خواسته‌های سرمربی تیم را فراهم کردیم

او درباره عملکرد سرمربی تیم بیان کرد: تمامی خواسته‌های سرمربی تیم اعم از بازیکنان و امکاناتی که می‌خواست فراهم شد. از نظر مالی به همه تعهدات هم عمل کردیم و درست است کمبودهایی هم داریم اما از نظر باشگاه داری کار خودمان را انجام دادیم و لطفا توپ را در میدان باشگاه نندازید. اگر نتایج خوبی از نظر فنی رقم نمی‌خورد به باشگاه مربوط می‌شود؟ مدیرعامل در مسائل فنی سهیم نیست و کجای دنیا نتایج تیم را به مدیرعامل باشگاه ربط می‌دهند؟ خرابی زمین مسابقه دست من نیست و به مسئولان ربط دارد اما تیم ما بهترین زمین تمرین را دارد.

فجر به بن بست فنی و تاکتیکی خورده است

مدیرعامل فجر ادامه داد: کادرفنی نتوانست انتظارات باشگاه را برآورده کند. سیاست گذاری و هر تصمیم گیری به عهده هیات مدیره است اما از نظر من انتظارات برآورده نشده است. در سه سال اخیر خودم تصمیم می‌گرفتم و همه چیز به عهده من بود اما اکنون که در لیگ برتر هستیم، باشگاه هیات مدیره دارد. من فقط مجری هیات مدیره هستیم اما از نظر من تیم فجر به بن بست فنی و تاکتیکی خورده است. تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و حتی از نظر ارزش گذاری بازیکنان جزو ۱۰ تیم برتر لیگ هستیم. مهربان کاپیتان شهرخودرو و زنده روح محور گل گهر بوده است. عرفان معصومی ۲۸ بازی برای شهرخودرو انجام داده است.

فرافکنی خوب نیست و سرمربی تیم باید قبول کند تیمش نتیجه نگرفته است

او ادامه داد: اگر تیم به بن بست تاکتیکی خورده که نباید برویم و در کنفرانس خبری روضه بخوانیم. مربی گزارش کارش را می‌آورد و تصمیم با هیات مدیره است که چه اتفاقی می‌افتد. چرا قبل از بازی سرمربی تیم می‌نشیند و روضه می‌خواند. چرا سرمربی تیم قبل از بازی می‌گوید ما مشکلات زیادی داریم؟ زمان این کارها گذشته است. فرافکنی خوب نیست و سرمربی تیم باید قبول کند که تیمش نتیجه نگرفته و عذرخواهی کند.

سرمربی نباید در چارچوب باشگاه وارد شود

کلانتری با بیان این‌که " با این امکاناتی که داریم باید جزو شش تیم اول لیگ باشیم"، گفت: توپ را در میدان باشگاه نندازید و درست نیست در نشست خبری روضه خوانی کنید. نباید در چارچوب باشگاه وارد شوند چون باشگاه مدیرعامل و هیات مدیره دارد. بیایید جوابگو باشید که کجای کار ایراد دارد. عملکرد من را مردم و خداوند باید قضاوت کنند و تا اینجا با تمام وجود تلاش کردم و برای همه حتی منتقدان ارزش قائل هستم. افتخار می‌کنم خدمت گذار تیمی هستم که نامش شهید سپاسی است. اگر مسئولان نخواهند باشگاه را حمایت کنند و شرایط مهیا نباشد، حداقل می‌توانم خودم برای خودم تصمیماتی بگیرم. خودمان مشکلات زیادی داریم اما نگذاشتیم برای تیم مشکلی به وجود بیاید و به تعهدات‌مان عمل کردیم. یک مورد کوتاهی نکردیم و سر وقت از نظر مالی بازیکنان را تغذیه کردیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟