بنیاد رودکی در شیراز مستر کلاس آموزشی برگزار می‌کند


بنیاد رودکی در شیراز مستر کلاس آموزشی برگزار می‌کند

مسترکلاس مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی از 30 بهمن در شهر شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، با هدف ارتقای سطح علمی هنرجویان موسیقی و همچنین کشف و پرورش استعدادهای درخشان هنری، مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری راز و هنر شهر شیراز، یک دوره مسترکلاس هنری از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند برگزار می‌کند.

این دوره برای نوازندگان ارکسترهای مختلف، دانش‌آموزان هنرستان‌ها، دانشجویان دانشگاه‌ها، فارغ‌التحصیلان موسیقی و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری جنوب کشور به دو صورت هنرجوی فعال و غیر فعال در نظر گرفته شده است.

بر اساس این فراخوان، رپرتوار انتخابی پس از تعیین سطح و ثبت‌نام متقاضیان، در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

نصیر حیدریان، رهبر ارکستر و استاد دانشگاه گراتس اتریش و محمودرضا میرصیافی، مدرس دانشگاه و رهبر ارکستر آکادمیک مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی، مدرسان این دوره‌ها هستند.

دانش‌آموزان هنرستان‌ها و دانشجویان رشته موسیقی برای شرکت در این مسترکلاس، از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوند. همچنین در پایان این دوره به هنرجویان فعال، گواهی شرکت در دوره اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به مؤسسه فرهنگی هنری راز و هنر به نشانی شیراز، سی متری سینما سعدی، فرعی ذوالنوار شرقی، نبش کوچه ۱۳، پلاک ۲۱۵ مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۷۳۲۳۳۵۳۴۷ و ۰۹۱۷۴۴۹۱۴۸۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج