همکاری سپاه با دولت برای کاهش مشکلات جامعه انکارناپذیر است


همکاری سپاه با دولت برای کاهش مشکلات جامعه انکارناپذیر است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: عملکرد جهادی و انقلابی سپاه استان در همه حوزه ها و دوره ها قابل تقدیر بوده و مشارکت سپاه با دولت در رفع یا کاهش مشکلات مردم بی بدیل و غیر قابل انکار است. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان سپاه استان اظهار داشت: اگر امروز بدخواهان ایران اسلامی این مجموعه انقلابی را نوک پیکان کینه توزی خود قرار داده اند، به دلیل اثرگذاری این نیروی شایسته و پرتوان در ایستادگی در مقابل دشمن است.

وی افزود: همکاری فرماندهی ارشد سپاه در استان ایلام و مجموعه های تابعه این نهاد خدمتگذار و مردمی به طور قطع و یقین افق های بسیار خوب و روشنی را برای استان ایجاد خواهد کرد.

استاندار ایلام ادامه داد: سردار سلیمانی به عنوان چهره برجسته جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی بود و امروز سپاه منادی حق طلبی آزادگان در سرتاسر عالم است و مکتب شهید سلیمانی فراتر از مرزها را در برگرفته و هیمنه دشمن را بیش از پیش به در هم شکسته است.

بهرام نیا یادآور شد: سپاه و بسیج در همه برهه های حساس از پیشقراولان اصلی دفاع از کشور و انقلاب اسلامی هستند و سپاه با همه دولت ها در انقلاب اسلامی همکاری داشته و حفظ و دفاع از نظام و انقلاب از اهداف اصلی سپاه بوده است.

وی اضافه کرد: هر دولتی با هر سلیقه‌ فکری و جناحی که در کشور روی کار آمده است، سپاه فارغ از هرگونه جناح و تفکر سیاسی دولت ها در مواقع لزوم و حساس پای کار بوده و تمام امکانات و نیروی خود را برای کمک به دولت و مردم به کار گرفته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه این دولت فعلی نیز برآمده از اراده‌ و رای مردم است، تاکید کرد: مردم با نگاه به حضور میدانی، کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی رییس جمهور و دولتمردان، به آینده کشور برای رفع مسایل و مشکلات موجود، امیدوار هستند.

بهرام نیا حضور میدانی مسوولان استان در میان مردم و پیگیری مشکلات آنها را ضروری دانست و گفت: راه حل رفع مسائل و مشکلات پیش رو، داشتن روحیه جهادی مسوولان و همراهی و همدلی مردم با آنان در صحنه است.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت های بالقوه خود استان برای کار کردن و خدمت به مردم بهره گیری کنیم و در این راستا از ظرفیت عظیم نیروی انسانی توانمند بومی استان نیز نباید غافل شد.

وی تاکید کرد: هدف همه مسوولان اعتلای نظام و پیشرفت کشور است و در این راستا از توان سپاه پاسداران به عنوان یکی از ظرفیت های مهم برای رفع مسائل، مشکلات و توسعه استان باید بهره گیری بهینه کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم در این دیدار به آمادگی مجموعه سپاه و بسیج استان برای حضور در صحنه خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: در قرارگاه محرومیت زدایی استان با ریاست استاندار، سپاه به عنوان یکی از ارکان و اعضای مهم این قرارگاه تاکنون خدمات ارزنده ای در مناطق محروم نیز انجام داده است.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه وظیفه سپاه حضور همیشگی در صحنه است، افزود: حال که یک دولت انقلابی با گفتمان انقلاب اسلامی و رییس جمهوری در تراز انقلاب در رأس کار است، وظیفه سپاه نیز دوچندان شده و آماده خدمت گذاری صادقانه در هر مکان و زمانی است.

وی با تاکید بر اینکه تضعیف دولت در این شرایط خاص به صلاح نیست و سپاه در همه حال به ویژه در هنگام سختی ها، در کنار دولت است، اظهار داشت: در این شرایط سخت رفاه و آرامش مردم برای ما سپاه در اولویت است و همگام و همراه با مسوولان دولت برای رفع مشکلات مردم در هر زمان و مکانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

شاکرمی ادامه داد: امروز همه‌ مولفه های پیش برنده فراهم است و سپاه علاوه بر وظیفه ذاتی امنیت و دفاع از ایرانی اسلامی، در همه حوزه ها از جمله بحث عمران و آبادانی، اربعین، حوادث و بلایای طبیعی، محرومیت زدایی و ... نیز پیشگام بوده و بسیج نیز با وجود تجهیزات اندک خود اما منشاء خدمات صادقانه زیادی برای استان به ویژه مناطق محروم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: در راستای ارائه خدمات متنوع به استان ایلام در حوزه های مختلف از تمامی ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کرده ایم و خدمات بسیار خوبی در مناطق محروم استان رخ داده است.

سردار شاکرمی با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی کشور هم گفت: هم اکنون همراهی، هماهنگی و فضای همدلی در تمامی ارکان نظام در کل کشور از جمله مجلس شورای اسلامی، دولت، قوه قضاییه و قوای نظامی و انتظامی ایجاد شده است و باید از این فرصت و ظرفیت موجود برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده شود.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) و جمعی از فرماندهان سپاه استان ایلام نیز حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس