واحدهای غیرفعال شهرک صنعتی ایلام باید تعیین تکلیف شوند


واحدهای غیرفعال شهرک صنعتی ایلام باید تعیین تکلیف شوند

ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: واحدهای تولیدی غیرفعال شهرک صنعتی ایلام باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش ایرنا، شهریار عباسی روز سه شنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران جدید، تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال علاوه بر قرار گرفتن این واحدها در مسیر تولید مجدد می تواند منجر به توسعه اشتغال و تولید شود.

وی افزود: شهرک صنعتی وضعیت طرح های موجود را بررسی و نسبت به تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال اقدام کند و اگر فضای مناسبی ایجاد شد، به سرمایه گذاران جدید واگذار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: با توجه به ظرفیت های استان در زمینه انرژی ، صنایع پایین دستی پتروشیمی که اشتغالزا و درآمدزا هستند، توسعه پیدا نکرده که نیاز است زمینه برای جذب سرمایه گذاران جدید در این حوزه فراهم شود.

عباسی تاکید کرد: شهرک صنعتی با توجه به دسترسی به پتروشیمی و شرکت گاز بهترین مکان برای توسعه صنایع پایین دستی است.

وی اضافه کرد: رونق تولید منجر به توسعه اشتغال و افزایش درآمد می شود و در این شرایط بهترین راه کمک به مردم فعال سازی واحدهای تولیدی است، زیرا زیرساخت ها و هزینه های لازم برای ایجاد شهرک های صنعتی صورت گرفته و باید مورد استفاده قرار بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403