معاون استاندار بوشهر: گفتمان انقلاب اسلامی باید با شادابی و نشاط در جامعه تبیین شود


معاون استاندار بوشهر: گفتمان انقلاب اسلامی باید با شادابی و نشاط در جامعه تبیین شود

بوشهر - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در نخستین جشن انقلاب در دولت سیزدهم باید با روحیه و رویه انقلابی، شادابی و نشاط گفتمان آن در جامعه تبیین شود.

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی روز سه شنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی همراه با نشاط و شادابی و استفاده از ابزارهای فرهنگی، هنری و فضای مجاری به جامعه بویژه قشر جوان مهم و ضروری است.

وی اظهار کرد: ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی زیر بار ظلم و ستم جهان استکبار قرار داشت و نمایش دادن تغییر و تحولات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با روش‌های هنری و پاسخگویی مسئولان در این زمینه ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برای شناخت انقلاب اسلامی شناخت دیدگاه‌ها، تفکر، اندیشه، اعتقاد و باور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ضروری است که باید به جامعه هدف معرفی و شناسانده شود.

وی در باره برنامه های دهه فجر اضافه کرد: کاروان بزرگ انقلاب اسلامی از ۶ بهمن وارد استان بوشهر و تا پایان دهه فجر در همه نقاط این استان مستقر می‌شوند.

ایرانی افزود: پشت هر پست مدیریتی و مسئولیت یک کربلا و ۷۲ شهید وجود دارد از این نظر مسئولیت سنگینی بر عهده مدیران است و نقش آنان در روشنگری جامعه بسیار مهم است.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: عزت، آزادگی، آرامش و عظمت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

حجت الاسلام یوسف جمالی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مهم برای بازگو شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید همگان در این عرصه مشارکت کنند.

وی با اشاره به شعار امسال دهه فجر با عنوان جشن ملی ۱۴۰۰ گفت: جشن ملی انقلاب یادآور اتحاد، وحدت، همدلی و در کنار هم بودن آحاد ملت است.

جمالی اضافه کرد: ۲۲ کمیته در استان بوشهر برای تبیین برنامه‌های دهه فجر تشکیل و تعیین شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر تشکیل ستاد دهه فجر در شهرها در همه روستاها با مدیریت دهیاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تشکیل شده که باید مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر مردمی برگزار شدن برنامه‌های این دهه را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری مردمی جشن های دهه فجر بیانگر مردمی بودن انقلاب اسلامی است و باید این روحیه همچنان در جامعه ماندگار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم