قسطی چشمتان را عمل کنید


قسطی چشمتان را عمل کنید

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بانک مهر ایران کرمانشاه و یکی از پزشکان فوق تخصص چشم استان، امکان پرداخت هزینه انواع جراحی چشم به صورت اقساطی برای افرادی که از تمکن مالی برخوردار نیستند، فراهم شد.

امروز (پنجم بهمن) تفاهم نامه همکاری بین بانک مهر ایران کرمانشاه و دکتر جلیل امیدیان فوق تخصص چشم منعقد شد که بر اساس آن از این پس افرادی که تمکن مالی کافی ندارند می‌توانند با استفاده از طرح "کالا کارت" بانک مهر ایران هزینه عمل جراحی چشم را به صورت اقساطی و با بهره بسیار پایین پرداخت کنند.

محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسبی که مردم با آن مواجهند و قدرت خرید آنها برای بسیاری از کالاها و خدمات کاهش یافته، اظهار کرد: از همین رو بانک مهر ایران با هدف حمایت از اقشار کمتر برخودار طرحی به نام کالا کارت را راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه این طرح ابتدا برای خرید مایحتاج ضروری مردم از طریق فروشگاه‌های بزرگ بود، خاطرنشان کرد: سپس طرح را برای خرید لوازم خانگی با فروشگاه‌های معتبر و البته فروشندگانی که قیمت فروش نقد و اقساط آنها تفاوت نداشت، اجرایی کردیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران کرمانشاه یادآور شد: در گام بعد سراغ خدمات مورد نیاز مردم رفتیم و مسائل پزشکی را نیز در قالب این طرح گنجاندیم.

نجفی شعاع اعمال چشم پزشکی را از اولین خدماتی دانست که در کنار خدمات دندانپزشکی در طرح کالا کارت گنجانده شده و افزود: از آنجایی که کیفیت خدمات و کالا در طرح کالا کارت برای ما بسیار اهمیت دارد، سراغ پزشکان توانمند رفتیم و دکتر امیدیان را برای این منظور انتخاب کردیم.

وی با اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت هزینه انواع عمل چشم به صورت اقساطی، تاکید کرد: روند کار به این شکل است که فرد متقاضی که قرار است عمل چشم انجام دهد ابتدا به مطب پزشک مراجعه کرده و پس از انجام آزمایشات و معاینات و تایید پزشک که عمل جراحی نیاز است، پیش فاکتور دریافت خواهد کرد.

به گفته نجفی شعاع، در مرحله بعد فرد فاکتور را به بانک تحویل داده و با داشتن یک ضامن معتبر می‌تواند کالا کارت ر ا دریافت کند و با مراجعه به بیمارستان هزینه عمل را با کارت پرداخت کند.

وی سقف این تسهیلات را 50 میلیون تومان اعلام کرد که بدون پیش پرداخت و بسته به نظر پزشک از شش ماه تا 18 ماه امکان بازپرداخت دارد و میزان سود آن نیز دو تا چهار درصد است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد: افراد دیگر از سراسر کشور نیز می‌توانند از این طرح استفاده کنند، بگونه‌ای که کالا کارت را از استان خود دریافت کرده و عمل جراحی را در کرمانشاه یا تهران انجام دهند.

نجفی شعاع از رایزنی برای اجرای این طرح برای سایر خدمات پزشکی در آینده نزدیک و همچنین برخی خدمات آموزشی مانند آموزشگاه‌ها، مدارس غیرانتفاعی و... هم خبر داد.

در ادامه دکتر جلیل امیدیان نیز با بیان اینکه همواره دغدغه مسائل مالی بیماران را داشتم، افزود: این طرح کمک بسزایی به حل مشکلات مالی مردم برای دریافت خدمات عمل جراحی چشم خواهد کرد.

وی افزود: در قالب این طرح مردم می‌توانند انواع جراحی‌های چشم در زمینه ضایعات چشمی، انحرافات چشمی، ناخنک، آب مروارید، عمل‌های دوربینی، نزدیک بینی و آستیگمات و ... را انجام دهند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دستگاه های مدرن جراحی چشم اکنون در کرمانشاه موجود است و دیگر بیماران نیاز به مراجعه به تهران را ندارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا