بازداشت قاچاقچیان ضارب 2 جنگلبان لنگرودی


بازداشت قاچاقچیان ضارب 2 جنگلبان لنگرودی

رئیس اداره منابع طبیعی لنگرود، با بیان اینکه دو جنگلبان توسط قاچاقچیان چوب از ناحیه دست و سر دچار جراحت شدند، گفت: با ورود نیروی انتظامی و دادستانی هر دو قاچاقچی ضارب دستگیر و بازداشت شدند. همچنین یک محموله چوب آلات جنگلی کشف و ضبط شد.

محمدعلی محمدی در گفت وگو با ایسنا، از ضرب و شتم جنگلبانان شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: دو تن از نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنگرود به دنبال گزارش مردمی مبنی بر حضور قاچاقچیان در منطقه اطاقور در این منطقه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه جنگلبانان جهت شناسایی قاچاقچیان در منطقه مذکور کشیک ماندند و موفق به رصد دو قاچاقچی شدند، تصریح کرد: نیروهای حفاظتی اقدام به ایست دادن قاچاقچیان کردند، اما قاچاقچیان متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز تا شهر کومله ادامه پیدا کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنگرود، با اشاره به هماهنگی جنگلبانان با نیروی انتظامی جهت دستگیری قاچاقچیان، ادامه داد: نیروهای حفاظتی موفق شدند قاچاقچیان را متوقف کنند، اما درگیری ایجاد شد و قاچاقچیان با استفاده از سلاح سرد یعنی چوب دستی و داس اقدام به مجروح کردن جنگلبانان شدند.

محمدی، با بیان اینکه هر دو جنگلبان از ناحیه دست و سر دچار جراحت شدند، گفت: با ورود نیروی انتظامی و دادستانی هر دو قاچاقچی ضارب دستگیر و بازداشت شدند. همچنین یک محموله چوب آلات جنگلی کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: جنگلبانان مجروح به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود منتقل شدند؛ خوشبختانه حال عمومی آنان خوب بوده و اقدام به طی مراحل قانونی شکایت از ضاربان هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی لنگرود، این شهرستان را دارای ۲۸ هزار هکتار اراضی ملی شامل جنگل و مرتع و ساحل دانست و خاطرنشان کرد: از آحاد مردم طبیعت دوست به ویژه دهیاران و بخشداران می خواهیم نسبت به رصد و شناسایی منطقه اقدام کنند و به قاچاقچیان اجازه سوءاستفاده از منابع طبیعی را ندهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟