260 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در نهاوند برگزار می‌شود


260 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در نهاوند برگزار می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، گفت: بیش از 260 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

امیر بحیرایی روز سه‌شنبه ۵ بهمن در تشریح این خبر اظهار کرد: در ایام‌الله مبارک دهه فجر امسال توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که در این ایام این برنامه‌ها در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری مجازی همایش‌های مختلف در دانشگاه‌های شهرستان، برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، مشاعره، محافل علمی، فرهنگی و هنری است.

بحیرایی با بیان این‌که ویژه برنامه‌های متناسب با این ایام در جشن انقلاب در بیش از ۷۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: گفتمان‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید، برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله عکس، هنرهای تجسمی و کتاب، برگزاری مسابقات قرآنی، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه در نهاوند است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان