تخصیص تاکنون 9.5 میلیارد تومان به طرح‌های نیمه تمام ورزشی یزد


تخصیص تاکنون 9.5 میلیارد تومان به طرح‌های نیمه تمام ورزشی یزد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از تخصیص تاکنون 9.5 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهوری به طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان خبر داد.

«علی محمد شیخی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وجود ۶۰ طرح ورزشی نیمه تمام در این استان، در مورد مصوبات ورزشی سفر رئیس جمهور به استان و میزان تخصیص اعتبارات در این حوزه، تصریح کرد: تاکنون از محل جمعاً ۹.۵ میلیارد تومان در قالب افزایش تخصیص ردیف‌های اعتباری ملی در سال ۱۴۰۰ به استان اختصاص یافته است.

وی با بیان این که پنج میلیارد تومان از این مبلغ به نام افزایش تخصیص اعتبار از محل طرح ۱۷۰۲۰۰۴۰۱۶ به استان اختصاص یافته است، گفت: این اعتبار در ۱۸ طرح ورزشی نیمه تمام کلیه شهرستانها و نیز مرکز استان مانند سالن تنیس روی میز شهید نصیری، استخر گردفرامز، رختکن ورزشگاه حسن آباد و سالن شهید صدوقی هزینه خواهد شد.

شیخی عنوان کرد: همچنین ۴.۵ میلیارد تومان نیز در همین قالب و از محل طرح ۱۷۰۲۰۰۴۰۲۳ جهت تکمیل سالن مسابقات دومیدانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در ورزشگاه بزرگ شهر یزد اختصاص پیدا کرده است که در این مورد هنوز پیگیر اخذ اعتبار برای هزینه کرد در طرح مذکور هستیم.

معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن ابراز بی اطلاعی از ۴۸.۳ میلیارد تومان نخستین مرحله از تخصیص مصوبات سفر رئیس جمهوری برای طرح‌های ورزشی استان که از سوی سازمان مدیریت استان در هفته‌های اخیر اعلام شده است، خاطرنشان کرد: البته طی این سفر ۱۲۵ میلیارد تومان جهت مصوبات ورزشی استان برای ابلاغ طی سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده که ۹۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پیست دوچرخه سواری یزد، ۱۵ میلیارد تومان جهت سالن مسابقات دومیدانی آیت الله هاشمی رفسنجانی و ۲۰ میلیارد تومان نیز جهت ۱۴ طرح نیمه تمام ورزشی دیگر است.

به گفته شیخی، امسال حدود ۴۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۵۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان لحاظ شده است.

یادآور می‌شود؛ سازمان مدیریت و برنامه­‌ریزی استان یزد چندی پیش از نخستین مرحله تخصیص اعتبار مصوبات دوازدهمین سفر استانی ۲۶ آذرماه سالجاری رئیس جمهور به استان یزد به میزان بالغ بر ۴۵۵۰ میلیارد ریال و در قالب افزایش تخصیص ردیف های اعتباری ملی امسال خبر داده و در خصوص فصل ورزش آن از تخصیص ۴۸۳ میلیارد ریال جهت تکمیل استخرهای شنا و سالن‌های ورزشی مدارس، استخر کارگران یزد، ابرکوه و اردکان، تکمیل سالن مسابقات دومیدانی آیت الله هاشمی رفسنجانی و طرح های نیمه تمام ورزشی استان خبر داده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید