پنج هزار مترمربع زمین از چنگ زمین خواران در اهواز آزاد شد


پنج هزار مترمربع زمین از چنگ زمین خواران در اهواز آزاد شد

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان از آزادسازی پنج هزار مترمربع از اراضی ملی متصرف شده توسط زمین خواران به ارزش 250 میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با جرایم اقتصادی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف یک فقره تصرف غیرقانونی به متراژ پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان اهواز شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی مشخص شد متهم بدون هیچ گونه مجوزی، اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی کرده که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان از رفع تصرف اراضی مورد نظر رفع خبر داد و ادامه داد: کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با برهم زنندگان نظم و امنیت اقتصادی برخورد قانونی کند و از هم استانی ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و غیرقانونی در حوزه جرایم اقتصادی در خوزستان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی