ساخت استخرهای ذخیره آب از نیازهای اساسی کشاورزی قزوین است


ساخت استخرهای ذخیره آب از نیازهای اساسی کشاورزی قزوین است

قزوین-ایرنا- نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت استخرهای ذخیره آب یکی از اولویت های اساسی قزوین در حوزه جهاد کشاورزی است که با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده اعتبار آن از محل فروش اموال دولتی تأمین شود.

لطف الله سیاهکلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیاستهای استان باید به سمت توسعه کشاورزی،اشتغالزایی و حمایت از کشاورزان پیش رود و از همین رو لازم است موانع موجود بر سر راه توسعه کشاورزی برداشته شود.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی پیرامون اختلافات مردم در رابطه با اراضی خود با منابع طبیعی نیز تصریح کرد: ما در این بخش باید به دنبال حقیقت باشیم و نباید صرفا به نقشه های هوایی اکتفا شود؛ بلکه آزمایش خاک و نظر ریش سفیدان و اهالی منطقه نیز باید برای رفع اختلافات مدنظر قرار گیرد.

سیاهکلی با تأکید بر اینکه مسئله زمین خواران با روستائیان باید تفکیک شود، بیان کرد: ما با قلع و قمع درختان نیز مخالف هستیم و حتی اگر شخصی محکوم هم شد نباید درختان قلع و قمع شود و دولت می تواند آن را واگذار کند.

وی ادامه داد: حل مسائل و اختلافات این حوزه در کمیسیون رفع تداخلات بسیار ضروری است و حدالامکان نباید پرونده ها به دادگاه ها ارجاع شود.

نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، نظارت بر توزیع و سهمیه بندی نهاده دامی و بازنگری در این حوزه و نظارت بر تعاونی ها در خصوص توزیع کود کشاورزی را از دیگر اولویت های مهم استان در حوزه کشاورزی عنوان کرد که باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته