نشست بصیرتی در مدارس علوم دینی اهل سنت گلستان برگزار می‌شود


نشست بصیرتی در مدارس علوم دینی اهل سنت گلستان برگزار می‌شود

گرگان - ایرنا - رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان با اشاره به ضرورت تبیین و نشر برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بین آحاد مردم همزمان با دهه فجر گفت که در این ایام نشست‌های بصیرتی در مدارس علوم دینی اهل سنت استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم روز سه‌شنبه در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی ویژه زنان، اردوی فرهنگی و تربیتی همیاران وحدت ویژه دانش آموزان، نشست تخصصی - بصیرتی و دانشجویی، نشست نخبگانی علمای شیعه و سنی و همایش اقشار اهل سنت از دیگر برنامه های مرکز اسلامی گلستان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نشست ائمه جمعه اهل سنت با نماینده ولی فقیه در گلستان ، بزرگداشت شهدا و ایثارگران اهل سنت و تجلیل از خانواده‌های آنان از برنامه های مهم این مرکز در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

استان گلستان ۶۰۰ شهید اهل سنت به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

دیلم با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی در مدارس علوم دینی اهل سنت در ایام دهه فجر افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر، مبلغین به نماز جمعه اهل سنت استان اعزام می شوند تا برکت و دستاوردهای انقلاب و نظام را تبیین و بازگو کنند.

وی حمایت از برنامه های فرهنگی مساجد و اماکن مذهبی و تقویت مساجد در تراز انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های مرکز بزرگ اسلامی گلستان بیان کرد و گفت: بزرگداشت شهدا و ایثارگران اهل سنت و تجلیل از خانواده‌های آنان نیز همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای استان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403