دو خبر ورزشی از بیجار و سنندج


دو خبر ورزشی از بیجار و سنندج

سنندج- ایرنا- آغاز جام فجر 1400 در بیجار و قهرمانی 2 دانش آموز کردستانی در مسابقات شطرنج کشور دو خبر ورزشی استان کردستان است.

رییس اداره ورزش و جوانان بیجار با اشاره به آغاز جام فجر ۱۴۰۰ در بیجار گفت: در این سری از مسابقات، ۳۴ تیم فوتسال با برنامه ریزی مرتبط به مصاف هم می روند.

امیر نوروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام فجر ۱۴۰۰ با حضور ۱۸ تیم آزاد و ۱۶ تیم از ادارات شهرستان از امشب ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه طبق جدول برنامه ریزی در سالن زنده یاد اوسط چراغ علیپور به مصاف هم خواهند رفت.

وی افزود: جام فجر ۱۴۰۰ به مدت ۱۵ شب تا ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و هر شب حدود پنج تا ۶ بازی برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان بیجار گفت: امسال تیم های آزاد شامل تیم اسلام آباد، خوشمقام، باطری توربو، کافه آنیل و جوانان حلوایی در گروه A قرار دارند و تیم های موبایل یوتل، آقای چوب، یزدان پیرتاج، بخشداری کرانی و پخش تخم مرغ نیلی هم در گروه B قرار دارند.

او ادامه داد: در بخش تیم های آزاد، تیم های خاندانقلی، زراعت محور گرماب، شهدای کرانی و اولدوز افشار تکاب در گروه C و تیم های یاران ولایت، دهیاری خوشمقام، جوانان گرماب و نجف آباد در گروه D قرار دارند.

نوروز با اشاره به حضور پر رنگ ادارات شهرستان در جام فجر اظهار داشت: در دسته ادارات، شرکت ها و اصناف هم تیم های تاکسیرانی، کابل کنترل سپهر، بنیاد مسکن و خانه ملت در گروه A و تیم های راهداری، نیروی انتظامی تیم ب، شرکت انتقال گاز و شرکت سیمان کردستان در گروه B قرار دارند.

وی افزود: تیم های موسسه رزمندگان، شهرداری بیجار، حمل و نقل و نیروی انتظامی تیم الف در گروه C و تیم های سپاه، اداره برق، جهادکشاورزی و سفیران در گروه D قرار دارند.

قهرمانی ۲ دانش آموز کردستانی در مسابقات شطرنج قهرمانی کشور

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ۲ دانش‌آموز آسیب دیده بینایی استان در مسابقات شطرنج قهرمانی کشور موفق به کسب مقام های اول و دوم شدند.

خلیل رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات صبا بهرام پور دانش آموز آسیب دیده بینایی آموزشگاه بی بی دلشاد سقز، با کسب مقام اول درشطرنج مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان اضافه کرد: هستی امیری دیگر دانش آموز آسیب دیده بینایی آموزشگاه بی بی دلشاد با کسب مقام دوم مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

رنجبر با اشاره به اینکه این رقابت ها سوم بهمن سال جاری، به میزبانی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: تیم استان با ۲ دانش آموز دختر با همراهی یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات حضور یافتند.

وی افزود: در این مسابقات دختران با نیازهای ویژه استان در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، طناب زنی، آمادگی جسمانی، شطرنج و پسران در رشته‌های آمادگی جسمانی، شطرنج، طناب زنی و فوتسال شرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز