سهمیه سوخت رانندگان تاکسی غیرفعال در سنندج حذف می شود


سهمیه سوخت رانندگان تاکسی غیرفعال در سنندج حذف می شود

سنندج- ایرنا- سرپرست سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری سنندج گفت: عدم فعالیت رانندگان تاکسی در این روزها که معابر و خیابان های سطح شهر به دلیل بارش برف هفته گذشته شرایط مناسبی ندارد منجر به حذف سهمیه سوخت آنان خواهد شد.

سامان سعیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین هفته گذشته و یخبندان معابر و خیابان‌ها در هفته جاری، تردد مردم با مشکل مواجه شده است و بیشتر از همیشه به ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی شهروندان نیاز است.

وی افزود: تعدادی از رانندگان تاکسی در این روزها بجای فعالیت در سطح شهر ماشین های خود را پارک کرده و خود در منزل بودند که با شکایت شهروندان با تعدادی از آنان برخور شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: بر این اساس کمیته انضباطی در زمینه عملکرد ناوگان تاکسیرانی در روزهای برفی تشکیل شد و در این جلسه ۱۵ راننده تاکسی که معرفی شده بودند مورد تشویق و تنبیه قرار گرفتند.

وی افزود: در کمیته انضباطی که روز دوشنبه تشکیل شد از ۱۵ مورد معرفی شده از سوی شهروندان چهار راننده تاکسی که همکاری و فعالیت خوبی در این ایام داشتند مورد تشویق قرار گرفته ۹ نفر هم که برخورد خوبی با مسافر نداشته و یا کرایه اضافه دریافت کرده بودند جریمه شدند و از آنها نیز تعهد گرفته شد.

سعیدی ادامه داد همچنین در این کمیته ۲ تاکسی به پارکینگ منتقل و رانندگان آنها نیز جریمه شدند.

وی یادآورشد: علاوه بر این تعداد، شکایات زیادی در زمینه عدم فعالیت تاکسی ها در داخل شهر به ما اعلام شده که در حال بررسی آن بوده و به محض اطمینان از عدم فعالیت شان، با آنان برخورد خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه در راستای نظارت بر عملکرد تاکسی ها در داخل شهر بویژه روزهای برفی، هر هفته کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد و شهروندان نیز می توانند هرگونه شکایت و انتقادی که در این زمینه دارند را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ و شماره تماس ۳۳۱۷۱۴۰۰ اعلام کنند.

شهر سنندج بیش از سه هزار تاکسی دارد که وظیفه جابجایی شهروندان را بر عهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید