انتخابات بازرسان خانه مطبوعات کردستان برگزار می شود


انتخابات بازرسان خانه مطبوعات کردستان برگزار می شود

سنندج- ایرنا- رییس خانه مطبوعات کردستان گفت: انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان 19 بهمن ماه سال جاری و به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

شیروان یاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افرادی که قصد نامزدی در این دوره از انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان را دارند تا چهارشنبه ۱۳ بهمن فرصت دارند برای درخواست نامزدی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد واجد شرایط با مراجعه به سایت https://khanehmatbooat.ir/ می‌توانند اعلام نامزدی کنند، اضافه کرد: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی سوءپیشینه و داشتن پنج سال سابقه مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله شرایط درخواست نامزدی برای بازرس خانه مطبوعات است.

رییس خانه مطبوعات کردستان افزود: ثبت آرای اعضای خانه مطبوعات هم از طریق سایت مذکور و با ورود افراد به صفحه شخصی خود در این سایت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز ۱۹ بهمن امکان پذیر است.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۱۵ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه، ۶۶ نشریه شامل ۱۳ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌ نامه، ۱۱ ماهنامه، یک دو ماهنامه، ۲۸ فصلنامه و ۱۱ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل می‌دهد.

۱۳۷ خبرنگار عضو اصلی و ۶ نفر هم عضو افتخاری خانه مطبوعات کردستان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس