دستگاه‌های اجرایی زمینه توسعه کارآفرینی را در کرمانشاه فراهم کنند


دستگاه‌های اجرایی زمینه توسعه کارآفرینی را در کرمانشاه فراهم کنند

کرمانشاه - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که زمینه‌های توسعه کارآفرینی در جامعه را گسترش دهند تا جوانان با توجه به علایق خود نسبت به تعیین رشته تحصیلی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا؛ «افشین کریمی» روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به جذابیت تنها چندین رشته تحصیلی برای جوانان اظهار داشت: همگی موظف هستیم با توسعه کارآفرینی و سوق دادن جوانان به رشته های مختلف تحصیلی مانع از ایجاد استرس برای خانواده ها به منظور قبولی فرزند خود در رشته خاصی شوند.

وی بیان داشت: جوانان با آگاهی از ویژگی های رشته های مختلف و زمینه پیشرفت می توانند در مسیری گام بردارند که ضمن دستیابی به شغل پایدار در آینده بتوانند مسیر مناسبی را هم برای تحصیل انتخاب کنند و بی شک توسعه رشته های مهارتی مانع از ایجاد استرس برای خانواده ها در قبولی کنکور دانشگاه ها فرزندان می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: اطلاع رسانی به جامعه به منظور ادامه تحصیل جوانان در رشته هایی که خودشان علاقه دارند بسیار ضروری است و دستگاه های اجرایی استان موظف هستند که به توسعه کارآفرینی در جامعه کمک کنند.

کریمی تصریح کرد: باید گرایش جوانان و دانش آموزان را به همه رشته ها فراهم کنیم و برای ایجاد سرمایه گذاری به منظور توسعه کارآفرینی نهایت اهتمام خود را بکار بگیریم.

وی گفت: آموزش و پرورش و دستگاه های ذیربط آموزشی موظف هستند که مزیت های دسترسی به شغل را با توجه به علایق جوانان در جامعه تشریح و تبیین کنند.

در استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۱۰۰ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط