الگوگیری مادران از سیره زندگی حضرت زهرا (س) لازمه تربیت اسلامی فرزندان است


الگوگیری مادران از سیره زندگی حضرت زهرا (س) لازمه تربیت اسلامی فرزندان است

زاهدان- ایرنا- مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بانوان با الگوگیری از سیره زندگی حضرت زهرا (س) بر مقوله فرزندآوری، تربیت اسلامی و صحیح فرزندان توجه ویژه و اساسی داشته باشند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور روز سه‌شنبه در مراسم جشن میلاد کوثر ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا و گرامیداشت روز مادر به مقام حضرت زهرا در جایگاه دختری، همسری و مادری پرداخت و اظهارداشت: تمام لحظات زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) باید برای همه ما الگو باشد، اخلاق و رفتار ایشان در مواجهه با مشکلات، همسرداری، خانه‌داری، تربیت فرزند و ولایتمداری باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

وی با بیان این‌که مهمترین و ارزشمندترین نقشی که زن می‌تواند ایفا کند نقش مادری و همسری بوده که در آموزه‌های دینی بسیار به آن تاکید و سفارش شده است افزود: امروز باید مهمترین دغدغه بانوان ما وقت‌گذاری برای تربیت فرزند و دغدغه مادری باشد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مادر در خانواده نقش اساسی تربیت کودک را بر عهده دارد و مهمترین وظیفه و مسوولیت برای مادر تربیت درست فرزندان بوده که از دوران بارداری شروع شده و تا آخر عمر نیز ادامه دارد و این بسیار مساله مهم و اساسی است.

وی همچنین با اشاره به نقش زن در خانواده و جامعه بیان کرد: مسوولیت اجتماعی بانوان نباید مانعی برای نقش همسری و مادری آنان شود اگر بانوان بخواهند در مسوولیت‌های اجتماعی موفق باشند و بدرخشند اول باید مسوولیت مادری خود را به خوبی ایفا کنند.

حجت الاسلام اکبر پور با تاکید بر این‌که تحکیم خانواده و تلاش برای استحکام آن اصلی‌ترین نقش زن در یک خانواده است افزود: زنان باید کمک کنند تا کارکردهای خانواده پررنگ‌تر شود و خانواده براحتی در معرض تزلزل و آسیب‌های اجتماعی قرار نگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها