دُز سوم واکسن ایمنی بالایی در برابر امیکرون ایجاد می‌کند


دُز سوم واکسن ایمنی بالایی در برابر امیکرون ایجاد می‌کند

وزیر کشور با بیان اینکه دُز سوم واکسن ایمنی بالایی در برابر امیکرون ایجاد می‌کند، گفت: اگر خدای نکرده در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کوتاهی کنیم شیوع اُمیکرون دردسرساز می‌شود.

احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز(سه شنبه) در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، اظهار داشت: در جلسه امروز موضوعات متعددی بحث شد و اولین مسله بحث اُمیکرون و سرعت شیوع آن بود و تاکید موکد بر رعایت مقررات بهداشتی شد و اگر خدای نکرده در رعایت آنان کوتاهی کنیم شیوع اُمیکرون دردسرساز می‌شود.

وی افزود: 5مرحله مدیریت هوشمند اعمال شده ولی این به معنای عادی تلقی کردن اوضاع و رعایت کم مقررات نیست و مراکزی که در آنها اجتماع انسانی اتفاق می‌افتد، باید مقررات را رعایت کنند.

وحیدی تصریح کرد: باید به واکسیناسیون توجه شود و دز یک و دو تزریق شود ولی درصد تزریق دُز سوم ما براساس آمارها پایین و 17 درصد است که باید بالا برود چون یک ایمنی بالا ایجاد می‌کند.

وی گفت: باید در مراکز آموزشی غیر از کلاسهای درس فعالیت های فوق برنامه که نیازمند تجمع است را به وقت دیگری موکول کنند و سایر اجتماعات هم که نیاز به دورهم جمع شدن دانش‌آموزان هست را باید به وقت دیگری موکول کنیم.

دُز سوم واکسن ایمنی بالایی در برابر امیکرون ایجاد می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد