انتخابات کمیته شاید وقتی دیگر/ از رئیس اصرار از بیکاران انکار


انتخابات کمیته شاید وقتی دیگر/ از رئیس اصرار از بیکاران انکار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز در حالی برگزار شد که بحث در خصوص برگزاری یا تعویق انتخابات یکی از محورهای اصلی مذاکرات امروز بود، مذاکراتی که به...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز در حالی برگزار شد که بحث در خصوص برگزاری یا تعویق انتخابات یکی از محورهای اصلی مذاکرات امروز بود، مذاکراتی که به نتیجه نرسید و " برگزاری انتخابات در اولین فرصت" پاسخ دبیرکل کمیته درباره تاریخ قطعی برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک بود.

در حالی که سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تاکید به برگزاری انتخابات در تاریخ ۱۷ اسفند داشت و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم در گفت‌وگوهای متعدد به این موضوع تاکید کرده بود اما به نظر می‌رسد برخی از اعضای هیات اجرایی که فدراسیونی هم ندارند و در واقع بیکار هستند، موافق برگزاری انتخابات نیستند.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی تدوین آیین‌نامه را برای برگزاری انتخابات اعلام کردند که دولت دوم آذرماه اساسنامه را ابلاغ کرد و از آن زمان که تاریخ برگزاری انتخابات اعلام شد، بحثی برای تدوین آیین‌نامه مطرح نبود اما حالا که زمان ثبت‌نام از نامزدها نزدیک است هیات اجرایی صحبت از تدوین آیین نامه می‌زند.

سوالی که در اینجا مطرح شده و ابهام دارد اینکه چرا از آذرماه که اساسنامه ابلاغ شد، هیات اجرایی به فکر تدوین آیین‌نامه نبود و حالا که تاریخ قطعی انتخابات مشخص شده این موضوع مطرح شده است؟ آیا فشار خارجی و منافع شخصی باعث شده تا برخی اعضای هیات اجرایی موافق تعویق انتخابات باشند؟ آیا اعضای هیات اجرایی که خود در روند تدوین اساسنامه بودند، اطلاعی از چنین آیین‌نامه‌ای نداشتند؟

"اولین فرصت" که از سوی دبیر کل مطرح شده چه زمانی است؟ باتوجه به اینکه قرار است هفته آینده جلسه فوق‌العاده برگزار، آیین‌نامه انتخابات تدوین و به IOC ارسال شود این سوال مطرح می‌شود که انتخابات کمیته چه زمانی است؟ ۱۷ اسفند یا شاید وقتی دیگر؟
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!