بارش برف و باران در تهران


بارش برف و باران در تهران

ایسنا نوشت: طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،طی چهار روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمانی نیمه ابری و گاهی بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز تا صبح روز پنجشنبه (۷ بهمن ماه) وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و با توجه به پایداری نسبی جوی در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده‌ها وکاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه شب (۶ بهمن‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و تا صبح جمعه (۸ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات در بخش‌های جنوبی استان بارش پراکنده در نیمه شمالی استان، بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

بارش در ارتفاعات شرقی استان تا بعدازظهر جمعه (۸ بهمن‌ماه) ادامه دارد. همچنین از پنج شنبه شب (۷ بهمن ماه) تا جمعه شب (۸ بهمن‌ماه) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی امروز و فردا (۵و۶ بهمن‌ماه) افزایش نسبی دما و روزهای پنجشنبه و جمعه (۷و۸ بهمن‌ماه) کاهش نسبتا محسوس دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ بهمن‌ماه) صاف و غبارآلود و در بعداز ظهر قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۱۲و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین پنجشنبه (۷ بهمن‌ماه) نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با غبارمحلی و از بعد از ظهر ابری و گاهی بارش باران و برف و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و یک درجه سانتیگراد می‌رسد.

۲۳۵۲۳۳

کد خبر 1596245

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا