باید الگو باشیم/ عذرخواهی رسمی کروس، حرکتم اشتباه بود


باید الگو باشیم/ عذرخواهی رسمی کروس، حرکتم اشتباه بود

تونی کروس از رفتار خود در قبال داور بازی رئال و الچه ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی الچه و رئال مادرید از دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری اتفاق جالبی رخ داد. خورخه واسکز داور بازی به تونی کروس کارت زردی نشان داد که البته کاملا غیرمنصفانه بود. ستاره آلمانی رئال باور نمی کرد که داور به او کارت نشان داده چرا که اعتقاد داشت اصلا به بازیکن الچه برخورد نکرده بود ولی داور اطمینان داشت که تصمیمش درست بوده است.

باید الگو باشیم/ عذرخواهی رسمی کروس، حرکتم اشتباه بود

تکرار تصاویر اما حق را به کروس می داد و مشخص بود که برخوردی بین او و بازیکن الچه صورت نگرفته است. تته مورنته به گونه ای خود را سرنگون کرده بود که داور را به اشتباه انداخت.

کروس ساعاتی پس از بازی که با برتری رئال نیز همراه بود نیز ویدیوی آن صحنه را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:« پنالتی واضح».

کروس اما از این حرکت و نیز اعتراض شدیدش به داور پشیمان است و به شکل علنی از وی عذرخواهی کرد.

او در صفحه اجتماعی خود نوشت:« برخی مواقع هیجان و عصبانیت باعث می شود نتوانید ارامش‌تان را حفظ کنید. کارت زردی از داور دریافت کردم که با آن موافق نبودم. بحث با داور یا بازیکنان حریف در زمین طبیعی است ولی عمیقا بر این اعتقادم که برخورد با احترام بسیار حائز اهمیت است و ما باید الگویی برای فرزندان مان باشیم. باید توجه داشته باشیم که بسیاری در حال تماشای ما هستند و از رفتارمان الگو می گیرند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس