هجوم هواداران سیرالئونی به مدافع چلسی + فیلم


هجوم هواداران سیرالئونی به مدافع چلسی + فیلم

رکنا ورزشی: رودیگر در کشور سیرالئون مورد هجوم گسترده هواداران قرار گرفت.

به گزارش رکنا ورزشی، آنتونیو رودیگر مدافع چلسی هنگام ورود به سیرالئون برای راه‌اندازی بنیاد خود مورد حمله هواداران قرار گرفت. این بازیکن 28 ساله از تعطیلات زمستانی لیگ برتری خود برای راه‌اندازی سازمان غیردولتی خود استفاده کرد.

ملی‌پوش آلمانی روز دوشنبه برای راه‌اندازی بنیاد آنتونیو رودیگر برای سیرالئون به این کشور آفریقایی پرواز کرد و ورود او با هواداران بسیار هیجان زده روبه رو شد. حتی این بازیکن امروز ویدئویی را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد او در فری‌تاون، پایتخت سیرالئون، توسط طرفدارانش احاطه شده است.

آلمانی در واکنش به این استقبال بی‌نظیر مردم گفت: از ته قلبم از شما برای این استقبال بی‌نظیر، مردم سیرالئون، سپاسگزارم. خدا به همه شما برکت دهد.

جمعیت زیادی از مردم هستند که در بیرون ساختمان جمع شده‌اند و در حال رقصیدن در حالی که موسیقی پخش می‌شود، هستند. حتی ستاره چلسی پس از آن می‌توان دید که تلاش می‌کند از ساختمان خارج شود، زیرا افسران پلیس تلاش می‌کنند جمعیت را مهار کنند. اما نکته جالب اینکه یکی از هواداران از خط دفاعی ماموران عبور کرد، دستانش را دور گردن رودیگر حلقه کرد و سعی کرد قبل از اینکه رودیگر صحنه را ترک کند به پشت او بچسبد. پس از آن رودیگر توسط تعدادی از افسران و محافظان امنیتی از میان اوباش هواداران به خودروی منتظر منتقل شد.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 7.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا