نقش پلیس زن در ماموریت های انتظامی برجسته است


نقش پلیس زن در ماموریت های انتظامی برجسته است

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه نقش پلیس زن در ماموریت انتظامی کشور برجسته است، گفت: این نقش پیشران و مهم اثرات خود را در انتظامی کشور نیز به خوبی نشان داده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در ستاد پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور، تقارن روز زن و مادر با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ام ابیها را تبریک گفت و از تلاش‌های ارزشمند بانوان شاغل در مجموعه پلیس پیشگیری کشور که برای پیشبرد و تعالی ماموریت‌های انتظامی کشور با تاسی از سیره و روش حضرت زهرا (س) جهاد می کنند، قدردانی کرد.

وی ادامه داد: بانوان مکرم صدر اسلام همچون حضرت فاطمه زهرا (س)، زینب کبری (س) و حضرت معصومه (س) نه تنها در دفاع از ولایت، امامت، ارزش های والای دین مبین اسلام و زنده نگه داشتن نهضت عاشورای حسینی حائز نقش برجسته بودند بلکه در انجام فعالیت های مربوط به خانواده و همسرداری نیز موفق و ممتاز هستند که نمونه آن تربیت فرزندان رشیدی همچون امام حسن (ع) و امام حسین (ع) است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) مادر تمام ائمه اطهار هستند، افزود: حضرت صدیقه کبری (س) همچنین الگوی مادران و بانوان ایران اسلامی در ایفای نقش اجتماعی، تربیتی و خانوادگی هستند و این رمز موفقیت زنان و مادران کشور عزیزمان ایران است که حاصل آن حمایت و همراهی همسران و تربیت فرزندان دلیری بود که در دوران ۸ سال دفاع مقدس توانستند در سایه همین پشتیبانی ها در مقابل دشمنان و متجاوزان ایستادگی و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره به تفاوت های اساسی بین زنان سایر کشورها و بانوان و مادران ایران اسلامی گفت: در برخی کشورها زنان یا صرفا دارای نقش اجتماعی و اقتصادی هستند و یا از جایگاه اجتماعی برخوردار نیستند در حالی که بانوی ایرانی با الهام از دین اسلام و سیره و روش ائمه اطهار هم در تربیت فرزندان و ایفای نقش مادری و همسرداری و هم در اثرگذاری اجتماعی برجسته و ممتاز هستند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور از بانوان ایرانی به عنوان ستون ها و خیمه‌های استوار هر خانواده یاد کرد و ادامه داد: نقش مدیریتی زنان در صیانت و حفظ روابط سالم اعضای خانواده در جامعه ایران بسیار حیاتی و ارزنده است و از طرفی این نقش پیشران و مهم اثرات خود را حتی در ارگان هایی همچون انتظامی کشور نیز به خوبی نشان داده است.

وی با بیان اینکه نقش پلیس زن در ماموریت انتظامی کشور برجسته است، تصریح کرد: در حال حاضر همکاران زن ما در ساختار انتظامی کشور خصوصا در مجموعه پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها با ارائه خدمات مشاوره به مددجویان و افراد نیازمند اثر ماندگاری در برقراری صلح و سازش و بازگشت آرامش به خانواده ها و جامعه به یادگار می گذارند که قدردان این تلاش‌ها هستیم.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام ابعاد زندگی بشر الگو و نمونه است که امیدواریم همه ما با تاسی از این بزرگ بانوی عالم در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شویم.

در این مراسم کارکنان زن پلیس پیشگیری مورد تقدیر قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در