کاروان بزرگ انقلاب اسلامی 6 بهمن وارد استان بوشهر می‌شود


کاروان بزرگ انقلاب اسلامی 6 بهمن وارد استان بوشهر می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی ویژه دهه فجر طراحی شده است گفت: کاروان بزرگ انقلاب اسلامی از 6 بهمن وارد استان بوشهر و تا پایان دهه فجر در همه نقاط استان مستقر می‌شود.

محمد تقی ایرانی در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری نخستین جشن انقلاب در دولت سیزدهم اظهار کرد: باید با روحیه و رویه انقلابی، شادابی و بانشاط گفتمان انقلاب اسلامی به جامعه تزریق کرد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را پیروزی حق علیه باطل دانست و بیان کرد: ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی تحت ظلم، ستم جهان استکبار بود باید این مهم و شرایط آن دوران به جامعه انتقال داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید مخاطب تبیین انقلاب جوانان و نوجوانان باشند تصریح کرد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی همراه با نشاط و شادابی امری مهم و ضروری است که استفاده از ابزار فرهنگی، هنری و فضای مجازی بسیار مهم و موثر است.

ایرانی نمایش دادن تغییر و تحولات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با روش‌های هنری و پاسخگویی مسئولان را مورد تأکید قرار داد و افزود: هر مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و مسئولان درصدد حل آنها هستند ولی باید توجه به حوزه فرهنگ غنی انقلاب اسلامی شود.

وی با بیان اینکه باید امام شناسی محور شناخت انقلاب اسلامی قرار بگیرد تصریح کرد: برای شناخت انقلاب اسلامی باید شناخت امام راحل شامل دیدگاه‌ها، تفکر، اندیشه، اعتقاد، باور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جامعه هدف معرفی و شناسانده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های مهم و متنوعی ویژه ایام‌الله دهه فجر طراحی و برنامه‌ریزی شده است گفت: کاروان بزرگ انقلاب اسلامی از ۶ بهمن وارد استان بوشهر و تا پایان دهه فجر در همه نقاط استان مستقر می‌شوند.

ایرانی مسئولیت مدیران در تبیین فعالیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم دانست و افزود: در قبال پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن شهدای بسیاری جان خود را تقدیم کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانندرای بوشهر، وی با بیان اینکه هر صندلی مسئولیت حاصل خون ۷۲ شهید است افزود: پشت هر پست مدیریتی و مسئولیت یک کربلا و ۷۲ شهید وجود دارد از این نظر مسئولیت سنگینی بر عهده مدیران است و نقش آنان در روشنگری جامعه بسیار مهم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس