کمک 168 میلیون تومانی به نیازمندان خراسان شمالی با اجرای طرح 313


کمک 168 میلیون تومانی به نیازمندان خراسان شمالی با اجرای طرح 313

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح 313 با مشارکت حوزه عملیه گفت: این طرح اکنون در راستای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقای باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی در روستاهای منتخب دارای روحانی طرح هجرت در حال اجرا است.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی اجرای این طرح در سال جاری بیش از ۱۶۸ میلیون تومان به خانواده های نیازمند کمک شده است.

وی از جمله برکات این طرح را حضور همسران روحانیون طرح هجرت در جهت ارتباط چهره به چهره با مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: این حضور سبب افزایش اطمینان خاطر در بازگویی مسایل خاص زنان سرپرست خانوار و تلاش در جهت حل مشکلات آنان شده است.

وی گفت: با کمک روحانیون در این طرح تاکنون ۵۲ مورد از اقدامات در حوزه پیشگیری از طلاق، بازگشت به زندگی و ازدواج مجدد و تشویق به ازدواج جوانان اجرایی شده است.

الهی راد همچنین بازگشت به تحصیل و شناسایی ۱۲ نخبه را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد و گفت: فراهم سازی کمک هزینه آموزشی، اهدای جهیزیه، انجام تعمیرات مسکن نیازمندان، کمک به درمان بیماران و توزیع بسته های غذایی و کالای اساسی را از دیگر اقدامات این طرح است.

وی با اشاره به اینکه این طرح گامی نو در جهت خدمت‌رسانی کمیته‌امداد به مددجویان روستایی به‌ منظور افزایش کیفیت زندگی و معیشت محرومان است، افزود: هم اکنون هفت روستای این استان هدف طرح ۳۱۳ قرار گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!