پیگیری واکسیناسیون نوبت دوم دانش‌آموزان خوزستان در آستانه ترم جدید


پیگیری واکسیناسیون نوبت دوم دانش‌آموزان خوزستان در آستانه ترم جدید

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای آغاز ترم جدید تحصیلی مدارس در استان خوزستان، نظارت‌ها تشدید و تزریق دوز دوم واکسن انجام خواهد شد.

محمود معزی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (۵ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اتمام امتحانات دانش‌آموزان اظهار کرد: با توجه به شیوع اُمیکرون، در جلسه روز چهارشنبه اهمیت تزریق دوز دوم واکسن دانش‌آموزان برای کارشناسان سلامت، روسای ادرات و معاونین پرورشی تشریح می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای آغاز ترم جدید تحصیلی مدارس در استان خوزستان، نظارت‌ها تشدید و تزریق دوز دوم واکسن انجام خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص عدم واکسیناسیون برخی معلمان، گفت: موضوع واکسیناسیون همکاران شهرستان شادگان و دیگر شهرستان‌هایی که مورد بازدید قرار گرفته‌اند ارجاع داده شده است.

معزی بیان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان حدود ۴۱۵ نیرو دارد و تنها ۱۱ نفر از این افراد واکسن تزریق نکرده‌اند که در برخی از این افراد به دلیل داشتن بیماری زمینه‌ای بوده است. با این وجود سه نفر از این تعداد نیز نسبت به دریافت واکسن اقدام کردند و مابقی افراد نیز واکسینه خواهند شد.

وی گفت: سال گذشته پتروشیمی ماهشهر به گندزدایی مدارس و تامین مواد ضدعفونی کننده و آب ژاول کمک کرد و امسال نیز ۱۰ هزار لیتر آب ژاول از پتروشیمی داشتیم. اکنون نیز نیاز به این مصوبه داریم تا در تامین آب ژاول کمک شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403