ممکن است شرایط کرونا در هفته‌های آینده وخیم شود


ممکن است شرایط کرونا در هفته‌های آینده وخیم شود

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به مشکلات تامین امکانات برای طرح‌های مقابله با کرونا گفت: روال اداری برای مبارزه با کرونا جایگاهی ندارد؛ در چند روز آینده باید به فکر بیمارستان‌ها باشیم و دو هفته دیگر نیز باید دنبال تخت بگردیم.

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (۵ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برخی مسئولان به صورت مستمر در این جلسات حضور می‌یابند و مورد خطاب قرار می‌گیرند اما برخی حتی در یک جلسه حضور پیدا نکرده‌اند و کسی هم با آن‌ها کاری ندارد؛ این مساله ظلم در حق کسانی است که فعالانه در مبارزه با کرونا شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی افزود: سامانه امید یکی از ابزارها برای رصد میزان رعایت کنترل کارت واکسن و موارد دیگر در اماکن مختلف است؛ باید مشخص شود وضعیت این سامانه به کجا رسیده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به احتمال وقوع موج کرونا گفت: ممکن است در هفته‌های آینده شرایط تا حدی وخیم شود که مجبور شویم بگوییم نصف نیروهای ادارات در محل کار حاضر شوند و عده‌ای مرخصی بگیرند و بدین ترتیب گرفتاری پیش می‌آید.

جانگران‌نژاد افزود: بنابراین در این شرایط بعید است بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش عملی شود.

وی با اشاره به استفاده نکردن از ماسک توسط بسیاری از افراد، بیان کرد: حداقل باید خودداری از ارائه خدمات به افرادی که ماسک استفاده نمی‌کنند، جدی گرفته شود. مصوبات در این زمینه نیز باید جدی‌تر و عملیاتی‌تر باشند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: ادارات و سازمان‌هایی که اتوبوس دارند باید اتوبوس‌ها را در اختیار ما قرار داهند تا تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق مختلف مستقر شوند و پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.

وی افزود: مرکز واکسیناسیون ثابت شهید تندگویان اهواز احتمالا به دلیل ناتوانی در تامین امکانات تعطیل می‌شود. روزانه ۲۵ پرس غذا برای پرسنل این مرکز واکسیناسیون توسط شرکت نفت تامین می‌شد اما پنج روز است این کار را انجام نمی‌دهند و گفته‌اند دیگر نمی‌توانند غذای پرسنل مرکز واکسیناسیون را تامین کنند و پیگیری‌ها در این زمینه تاکنون جواب نداده است. پنج روز است برای تامین ۲۵ پرس غذا برای پرسنل در تلاش هستیم.

جانگران‌نژاد با اشاره به پیگیری تامین دو خودرو از آذرماه تاکنون، بیان کرد: روال اداری برای مبارزه با کرونا جایگاهی ندارد؛ در چند روز آینده باید به فکر بیمارستان‌ها باشیم و دو هفته دیگر نیز باید دنبال تخت بگردیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!