آمادگی برای بازگشایی حضوری موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان


آمادگی برای بازگشایی حضوری موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از آمادگی برای بازگشایی موسسه آموزش عالی این سازمان خبر داد.

دکتر سید علیرضا علوی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (۵ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص الزامات بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها اظهار کرد: وزارت علوم در استان‌ها شورایی تحت عنوان "شورای عالی استانی آموزش عالی" دارد که مدیریت این شورا در خوزستان با دانشگاه شهید چمران اهواز است و تمام تصمیمات دانشگاه‌های ذیل وزارت علوم، متناسب با مصوبات آن شورا خواهد بود که منتظر تشکیل جلسه این شورا هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فردا نیز کمیسیون دانشجویی شورای تامین با موضوع بازگشایی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به انجام اقدامات مورد نیاز برای بازگشایی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان کاملا آماده بازگشایی این موسسه است. پوشش واکسیناسیون همکاران نیز بیش از ۹۹ درصد است.

علوی گفت: با توجه به مسائل دانشگاه‌ها به ویژه درمورد مسائل خوابگاه‌ها و تغذیه، تمام دانشگاه‌های خوزستان ملزم به اجرای مصوبات شورای عالی هستند و جهاد دانشگاهی خوزستان نیز آمادگی اجرای همه تصمیمات را دارد.

واکسیناسیون ۹۹ درصد اعضای هیات علمی و پرسنل دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش ایسنا، در ادامه داریوش پورقاسمی معاون مدیر امور عمومی و پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز با اشاره به تصویب مواردی در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ به واحدهای این دانشگاه اظهار کرد: ضدعفونی ساختمان‌ها و اماکن پرتردد دانشگاه به صورت روزانه انجام می‌شود. تب‌سنجی و ضدعفونی دست مراجعه کنندگان قبل از ورود به ساختمان و توزیع مرتب ماسک و دستکش بین واحدها نیز در حال انجام است.

وی در خصوص بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها، افزود: تعداد اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه بیش از ۲ هزار نفر است که تنها ۳۰ نفر از این تعداد دوز بعدی واکسن را به علت بیماری تزریق نکرده‌اند یعنی بیش از ۹۹ درصد این افراد واکسن را دریافت کرده‌اند.

معاون امور حقوقی و پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به کنترل واکسیناسیون افراد از درب دانشگاه، گفت: کسانی که دو دوز واکسن تزریق نکرده‌اند حق ورود به دانشگاه را ندارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟