ضرر 14میلیون یورویی زنیت در انتقال سردار آزمون


مدیران باشگاه روسی در تابستان پیشنهاد باشگاه لورکوزن را رد کردند. ستاره ایرانی در تابستان گذشته تمایل خود را برای جدایی از زنیت و پیوستن به تیم آلمانی ابراز داشت، ولی با مخالفت باشگاه زنیت مواجه شد. زنیت با این تصمیم ضرری 14 میلیون یورویی را متحمل شد

سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایران ۲ روز اردوی تیم فوتبال زنیت روسیه در دوبی را ترک کرد و راهی آلمان شد و با باشگاه بایرلورکوزن قراردادی ۵ ساله امضا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق قرارداد امضا شده ستاره تیم ملی کشورمان قرار است بعد از اتمام قراردادش با زنیت روسیه در تابستان پیش رو راهی آلمان شود و در فصل جدید در بوندسلیگا بازی کند.

در همین رابطه نشریه «اسپورت ۱» آلمان دست به افشاگری زد و نوشت: مسئولان باشگاه بایرلورکوزن در ماه جولای ۲۰۲۱ (تیرماه ۱۴۰۰) در نقل و انتقالات تابستانی با پیشنهادی ۱۴ میلیون یورویی برای جذب سردار آزمون اقدام کردند.

اما در آن زمان مدیران باشگاه روسی بلافاصله پیشنهاد باشگاه لورکوزن را رد کردند. ستاره ایرانی در تابستان گذشته تمایل خود را برای جدایی از زنیت و پیوستن به تیم آلمانی ابراز داشت، ولی با مخالفت باشگاه زنیت مواجه شد. زنیت با این تصمیم ضرری ۱۴ میلیون یورویی را متحمل شد و اکنون باید تابستان به صورت رایگان این ستاره ایرانی را از دست دهد.

البته لیون، یوونتوس، نیوکاسل و برنلی نیز مشتریان جدی جذب سردار آزمون در زمستان بودند، اما ستاره ایرانی تصمیم خود را گرفت تا لورکوزن را انتخاب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر