برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی حضوری و مجازی برگزار می‌شود


برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی حضوری و مجازی برگزار می‌شود

تبریز- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی برای مخاطبان کودک تدارک دیده شده است، گفت: فعالیت‌ها ویژه‌ای برای نوجوانان در نظر گرفته شده که هم به صورت حضوری و هم در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علی بینش در جلسه هماهنگی کمیته کودک و نوجوان ستاد برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای نسل فاخر و آینده‌ساز میهن اسلامی را مهمترین اولویت و هدف این کمیته اعلام کرد.

مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، مخاطبان نوجوان را به عنوان محور فعالیت‌ها و مخاطب اصلی کمیته کودک و نوجوان در سال جاری عنوان کرد .

وی با تشریح عناوین و برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان در بزرگداشت دهه مبارک فجر گفت: با همکاری و مشارکت تمامی ادارات عضو این کمیته برنامه‌های مورد نظر به نحو احسن اجرا و اهداف مورد نظر محقق شود.

ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با کلید واژه انقلاب اسلامی، فرصت نقد و پژوهش برای نوجوانان در خصوص دستاوردهای انقلاب، لزوم تاسیس نهادی برای ساماندهی فعالیت‌های مجازی حوزه کودک و نوجوان و اهمیت کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش مرکز بهزیستی از جمله نکاتی بود که توسط نمایندگان ادارات مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه معاون فرهنگی کانون نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه بزرگداشت ایام الله دهه فجر ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، بهزیستی، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره) و صدا و سیما اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان را تشکیل می‌دهند.

مسئولیت این کمیته بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر