15 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در ارومیه کشف شد


15 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: شبکه قاچاق سلاح در شهرستات ارومیه شناسایی و 15 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز از آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ ایرج حسن خانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند همه اعضای این باند را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی؛ در یک عملیات ضربتی در ورودی شهر خودروهای قاچاقچیان را توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در بازرسی انجام شده از خودروهای متهمان، ۱۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و یک قبضه کلت جنگی کشف شد.

سرهنگ حسن خانی بیان کرد: در این راستا چهار متهم دستگیر و ۲ دستگاه پژو و پراید توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی بیان کرد: پلیس به طور جدی با عاملان فروش سلاح غیر مجاز برخورد خواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از اینگونه موارد موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...