استقبال عالی‌ترین مقام اجرایی استان از سرمایه‌گذاری گروه توسعه اقتصاد ملل در سمنان


استقبال عالی‌ترین مقام اجرایی استان از سرمایه‌گذاری گروه توسعه اقتصاد ملل در سمنان

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان، خواستار سرمایه‌گذاری گروه توسعه اقتصاد ملل در طرح‌های زیرساختی و پروژه‌های حوزه‌های کشاورزی،صنعتی،معدنی و گردشگری در این استان شد.

سیدمحمدرضا هاشمی در دیدار دکتر غفور خُرامهر مدیر عامل گروه توسعه اقتصاد ملل ضمن بررسی راهکارهای توسعه سرمایه گذاری گروه توسعه اقتصاد ملل در استان سمنان اظهار کرد: در راستای توسعه سرمایه گذاری و تقویت ظرفیت‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنعتی، گردشگری، معدنی و سایر حوزه‌ها در استان، از پتانسیل گروه توسعه اقتصاد ملل به صورت ویژه بهره‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: استان سمنان ظرفیت های بسیار مطلوبی در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعتی و معدنی دارد که نیازمند توجه ویژه است و گروه توسعه اقتصاد ملل می تواند در این حوزه ها سرمایه گذاری و ورود داشته باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه حوزه گردشگری به عنوان یکی از سیاست های اصلی گروه توسعه اقتصاد ملل، امری حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: تعدد اثرهای ثبت شده تاریخی و گردشگری، فرآهم بودن بستر حضور گردشگران و عبور سالانه بالغ بر ۱۵ میلیون مسافر از محورهای استان از جمله مواردی است که می تواند زمینه ساز ورود سرمایه‌گذاری گروه توسعه اقتصاد ملل به این استان شده و از سوی دیگر منجر به افزایش مدت ماندگاری مسافر در استان شود.

وی گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، این گروه دارای اقدامات موثر، شاخص و ارزشمند است و ما نیز در استان آمادگی کامل برای فرآهم کردن مقدمات را داشته و مشکلی در حوزه تخصیص زمین و آب در استان برای تحقق سرمایه گذاری این‌ گروه اقتصادی وجود ندارد.

هاشمی از مدیران کل مرتبط با حوزه های گردشگری، کشاورزی، دامپروری، معدنی، صنعتی و ... در استان، خواست: ضمن ‌هماهنگی و مساعدت با گروه توسعه اقتصاد ملل، از ظرفیت‌های این‌ گروه اقتصادی برای توسعه سرمایه گذاری به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

استاندار سمنان اضافه کرد: انتظار می‌رود با ورود و سرمایه گذاری گروه توسعه اقتصاد ملل و با بهره گیری از ظرفیت های موجود، پیگیری جدی و مستمر طرح‌ها و هماهنگی و مساعدت مدیران کل مرتبط استان، شاهد سرمایه گذاری مطلوبی در شهرستان‌های هشت‌گانه استان باشیم .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس