دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است


دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در شورای اطلاع‌رسانی استان بر لزوم تقویت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد.

بهرام ستاری گفت: اطلاع رسانی یکی از محوری‌ترین، هدفمندترین و برنامه‌سازترین ارکان مدیریت افکار عمومی در جامعه است که در جلسه امروز بر این مهم تاکید و ضمن بررسی برنامه‌های گذشته، برای آینده نیز برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام شد.

وی اظهار کرد: شورای اطلاع‌رسانی با در نظر گرفتن نقش مهمی که برای آن در قانون دیده شده مدیریت افکار عمومی را در راستای تبیین اهداف کلی نظام و سیاست‌های دولت مردمی که می‌تواند امیدبخش باشد، در دستور کار خود قرار دهد.

ستاری در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت روابط‌عمومی‌ها، افزود: در جلسه امروز اعضای حاضر گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه کاری خود ارائه کردند و در شورا این جمع‌بندی حاصل شد که روابط عمومی ها در سطح استان محوریت اقدامات را بر اطلاع رسانی نیازمندیهای مردم استوار کنند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازمندیهای مردم استان در بحث تهیه اقلام مربوط به ایام پایان سال و نوروز است که در همین راستا به جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های ذیربط در رابطه با تامین نیاز بازار تاکید شد و ذخیره‌سازی مناسبی نیز برای این ایام صورت گرفته است.

ستاری با تشریح مصوبات سفر گفت: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان از دیگر نکات مطرح شده در جلسه امروز بود و با توجه به شکل گیری حدود ۱۷۳ مصوبه و توافقنامه بسیار خوب از نظر کمی و کیفی، لرستان از وضعیت مناسبی نسبت به برخی دیگر استان‌ها در این رابطه برخوردار است و لازم است اهداف این مصوبات به درستی برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر و هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌ها و اقدامات دولت است، یادآور شد: با توجه به در پیش بودن ایام مبارک دهه فجر، این ایام می تواند تبلور خدمات رسانی نظام به مردم باشد که در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان معرفی پروژه‌های مهم و اثرگذار خود را در دستور کار اطلاع رسانی قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: موضوع سلامت مردم از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود که با توجه به شیوع کرونا در کشور اقدامات بسیار خوبی در زمینه مهار این بیماری تاکنون صورت گرفته اما این موضوع نباید موجب غفلت و سهل انگاری در جامعه شود.

ستاری تاکید کرد: با توجه به شکنندگی شرایط کنونی بسیار مهم است رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در دستور کار مردم و دستگاه‌های اجرایی باشد و با توجه به تغییر در رنگ بندی سه استان همسایه بسیار مهم است برای جلوگیری از وقوع بحران ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از برگزاری هرگونه تجمع خودداری شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403