اتومبیلران بیرجندی مقام اول مسابقه دست‌ فرمون را کسب کرد


اتومبیلران بیرجندی مقام اول مسابقه دست‌ فرمون را کسب کرد

بیرجند - ایرنا - رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان جنوبی گفت: «مجید سامزه» اتومبیلران بیرجندی در بخش انفرادی و حرکات نمایشی مسابقات برنامه دست فرمون به انتخاب مردم، مقام اول را کسب کرد.

سامان اکبرپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این برنامه ۳۰ تیم از استان‌های مختلف شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: از خراسان جنوبی تیم پنج نفره شرکت کردند که اتومبیلران بیرجندی رتبه اول را برای اجرای حرکات زیبا به خود اختصاص داد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان جنوبی با اشاره به عضویت ۲۵۰ نفر بیمه شده در این هیات اظهار داشت: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در رشته‌های موتورکراس، موتور ریس و موتور تریل و در رشته‌های اتومبیلرانی آرسی، کلاسیک، شتاب و اسلالوم فعالیت دارد.

وی افزود: استعدادهای بالقوه‌ای در استان وجود دارد که در طول سال مقام‌های کشوری را به خود اختصاص می‌دهند.

اکبرپور گفت: اداره کل ورزش و جوانان اگر حمایت‌های لازم را از این هیات داشته باشد، شاهد حضور بیشتر جوانان بر سکوهای قهرمانی خواهیم بود.

برنامه دست فرمون با تغییراتی نسبت به ۲ فصل گذشته با آغاز ماه ربیع‌الاول (اواسط مهر) روانه آنتن شبکه نسیم شد. فصل سوم این مسابقه در ۵۲ قسمت و با شعار "آرامش در خیابان، هیجان در پیست" مسابقات خود را به‌صورت رسمی از ۱۶ مهر در ۲ بخش گروه‌های امدادی و باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون برگزار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها