تویوتا با 319 کیلوگرم تریاک در سربیشه متوقف شد


تویوتا با 319 کیلوگرم تریاک در سربیشه متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: 319 کیلو و 500 گرم تریاک در تعقیب و بازرسی از یک تویوتا کمری در شهرستان سربیشه کشف شد.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران انتظامی سربیشه اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی این شهرستان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان سربیشه به یک خودروی تویوتا کمری که با سرعت در حرکت بود، مشکوک شدند و به این خودرو دستور ایست دادند که راننده با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۳۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی گفت: ماموران در ادامه عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، توقیف کردند که در مجموع این عملیات ۲ خودرو توقیف و سه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد؛ پلیس به‌صورت شبانه‌روزی با چشمان بیدار تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می‌کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومی را نخواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !