تقاضای معرفی به کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی خوزستان به صورت غیرحضوری امکان پذیرشد


تقاضای معرفی به کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی خوزستان به صورت غیرحضوری امکان پذیرشد

اهواز- ایرنا - معاون تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی خوزستان گفت: اخذ تقاضای معرفی به کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی استان به صورت غیرحضوری با هدف افزایش رضایت‌مندی شرکای سازمان متبوع امکان پذیر شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی خوزستان اسماعیل قنواتی درخصوص نحوه ارایه تقاضای معرفی به کمیسیون‌های پزشکی افزود: در راستای بهبود فرآیندها با رویکرد کاهش مراجعات ، افزایش رضایتمندی مخاطبان و ارایه خدمات دیجیتال و غیرحضوری و با توجه به توسعه سامانه درخواست غیرحضوری و سامانه جامع کمیسیون های پزشکی (در قالب طرح ۳۰۷۰) اخذ تقاضای معرفی به کمیسیون پزشکی (به استثنای اتباع خارجی) به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به درگاه اینترنتیes.tamin.ir و ازمسیر (منوی بیمه شدگان‏‏‏‏/ امور بیمه شدگان‏‏‏‏/ ثبت درخواست کمیسیون پزشکی) امکان پذیراست.
وی گفت:پس از انجام مراحل مربوط به ثبت اطلاعات هویتی، سوابق عمومی، سوابق بیماری، تکمیل فرآیند و بارگذاری مدارک و مستندات توسط متقاضی، پیامک "درخواست کمیسیون شما با شماره پیگیری ثبت و نتیجه آن در ۱۰ روز کاری اعلام خواهد شد" برای بیمه شده ارسال می‌شود ضمن آنکه امکان مشاهده درخواست ارایه شده در بخش درخواست‌های من سامانه غیرحضوری برای متقاضی فراهم است.
قننواتی افزود:در صورت احراز شرایط مواد ۷۰ و ۷۵ قانون و ارسال پرونده متقاضی به کمیسیون پزشکی بدوی ‏‏‏/ تجدیدنظر مراتب حسب مورد طی پیامک " پرونده شما به کمیسیون پزشکی ارسال گردید"،"اطلاع رسانی لازم از طرف کمیسیون پزشکی انجام خواهد شد" به بیمه شده اعلام و در صورت تعیین نوبت مراتب از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی در ماه‌های نخستین شیوع کرونا در این سازمان با ۳۰ خدمت غیرحضوری با هدف کاهش ۷۰میلیون مراجعه کننده به شعب تامین اجتماعی اجرایی شد.
اجرای این طرح ضمن جلوگیری از اتلاف وقت افراد زیرپوشش ، نقش مهمی در پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش هزینه‌های مردم داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...