10 دبیرستان اهواز به دلیل افزایش شهریه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند


10 دبیرستان اهواز به دلیل افزایش شهریه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

اهواز-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان گفت: 10 دبیرستان غیردولتی در اهواز به دلیل گرفتن شهریه بالاتر از نرخ تعیین شده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا علیمحمد رحمانی سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اهواز در سرسرای فرماندار اهواز اظهار داشت: بازرسی به عمل آمده از مدارس غیردولتی در اهواز نشان داد که برخی از این مدارس تا ۲ برابر بیشتر از نرخ مصوب شهریه دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه برخی از این واحدهای آموزشی تا ۷۰ میلیارد ریال درآمد دارند گفت: در شان آموزش و پرورش نیست مدارس آن مرتکب تخلف شوند.

مدیر ناحیه سه آموزشی اهواز و دبیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان نیز در خصوص حضوری شدن مدارس گفت: با وجود حضوری شدن برخی مدارس تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در مدارس اهواز اعلام نشده است.

اسکندر ممبینی ضمن گله مندی از شرکت برق اهواز به دلیل قطع برق برخی مدارس افزود: متاسفانه در مواردی این شرکت اقدام به قطع برق برخی مدارس اهواز نموده است این در حالی است که در این شورا مصوب شد شرکت برق در هیچ صورتی برق مدارس را قطع نکند.

وی افزود: اعتباری برای پرداخت هزینه آب و برق مدارس وجود ندارد و انتظار می رود که شرکت برق با مدارس همکاری لازم را داشته باشد.
ممبینی همچنین با ابراز نگرانی از فرسوده بودن برخی مدارس اهواز اظهار داشت: مدرسه سمانه در اهواز با ۶۲۰ دانش آموز در ۲ نوبت ، سقف آن ریزش کرده است ضمن اینکه مدارس دیگری در این شهرستان وجود دارد که سازه آنها در وضعیت بحرانی قرار دارد.

مدیر ناحیه سه آموزشی اهواز افزود: بر اساس تصمیمی که گرفته شده دانش آموزان مدرسه سمانه به مدارس همجوار منتقل شدند تا وضعیت این مدرسه مشخص شود.

وی گفت: پارسال نیز مدرسه "پیشرو " به دلیل فرسودگی و خطر آفرینی تعطیل شدضمن اینکه مدرسه فردوسی اهواز نیز بسیار فرسوده بوده و در حال تخریب است.

طبق اعلام معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز ۳۰ درصد مدارس این شهرستان فرسوده می باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول