خط 2مداره تامین کننده برق شهر شیبان احداث شد


خط 2مداره تامین کننده برق شهر شیبان احداث شد

اهواز - ایرنا - مدیراموربرق شهرستان باوی گفت: خط 2 مداره تامین کننده برق هسته مرکزی شهر شیبان از توابع باوی به طول پنج کیلومتر احداث شد.

محمدرضا علیپور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شرایط اقلیمی خاص خوزستان نیازمند برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه مستمر برای حفظ پایداری شبکه برق است که در این راستا خط فرسوده قدیمی مسیر شیبان جمع‌آوری و خط ۲مداره توزیع برق احداث شد.

وی افزود: در این عملیات که برای افزایش تاب آوری شبکه در مقابل حوادث غیر مترقبه و ارایه خدمات مطلوب برق انجام شد کلیه پایه های چوبی فرسوده شبکه ۳۳ هزارولت این مسیر به تعداد یکصد اصله ۱۵متری و تعداد ۷۰۰عدد مقره تعویض شد.

وی ادامه داد: علاوه بر هسته مرکزی شهر شیبان تعداد ۱۵ روستای زیرمجموعه این شهر نیز از شبکه برق مطمئن و پایدار برخوردار شدند.

مدیراموربرق شهرستان باوی خافزود: پیش از این به دلیل فرسودگی و همچنین کوتاه بودن ارتفاع پایه های این خط، شاهد برخورد با شبکه و آتش گرفتن کراس آرم‌های چوبی و حوادث اتفاقاتی فراوان روی این خط ۲ مداره بودیم که با اجرای این طرح جهادی و به کارگیری پایه های ۱۵متری، حوادث به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

مدیراموربرق شهرستان باوی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۲۰میلیارد و ۸۷۰میلیون ریال اعلام کرد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است . شهر شیبان از توابع شهرستان باوی در ۱۲ کیلومتری شمال شهر اهواز واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور