نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 مرکز آموزشی گلستان دایر می شود


نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 مرکز آموزشی گلستان دایر می شود

گرگان- ایرنا- مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان با اشاره به برگزاری بیش از  200 نمایشگاه مدرسه انقلاب در مراکز آموزشی دانش آموزی استان، گفت: تلاش داریم تا مضامین بیانیه گام دوم انقلاب را در این نمایشگاه ها برای دانش آموزان تبیین کنیم.

به گزارش ایرنا، جابر جلالی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: این نمایشگاه بر 2 پایه محتوا و روایت محتوا استوار است که در چهل سالگی دوم انقلاب محتواها بر اساس بیانیه گام دوم در فضای حضوری مدارس تهیه می شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز، امروز و فرداست و جدا از کارهای مجازی بچه هاست که بخش دیروز 2 زیر مجموعه نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب برگرفته از خاطرات انقلابی بزرگان خانواده و فساد اجتماعی دوران قبل از انقلاب اسلامی است.

جلالی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی، هنر و نوجوانان، رسانه و فضای مجازی ذیل بخش امروز و مهدویت، جهاد اقتصادی و علمی، نقش نوجوانان در ساخت ایران قوی، لشکر فرشتگان، هم کلاسی آسمانی، غرفه مکتب حاج قاسم ذیل بخش فردا فعالیت خواهد شد.

نمایشگاه مدرسه انقلاب در 200 مرکز آموزشی گلستان دایر می شود

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان گفت: در هر مدرسه هفت غرفه زده می شود که هر غرفه یک راوی دارد و تمام مسوولیت برگزاری نمایشگاه در راستای مسوولیت پذیری و افزایش خلاقیت بر عهده خود دانش آموزان خواهد بود.

جلالی تصریح کرد : برنامه رسانش با هدف بازنشر ارزش ها در شبکه های اجتماعی، تور دستاوردها و کارگاه های پاسخگویی به شبهات دانش آموزان از دیگر برنامه های مهم ما در دهه فجر برای دانش آموزان گلستان است.

به گزارش ایرنا ، انجمن اسلامی دانش آموزان از سال ۴۲ به صورت گروه های دانش آموزی شروع به فعالیت کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۸ فعالبت رسمی خود را با دستور امام خمینی(ره) آغاز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری