نظر کارشناسان ملاک تصمیم‌گیری قضایی برای آینده پتروشیمی گلستان است


نظر کارشناسان ملاک تصمیم‌گیری قضایی برای آینده پتروشیمی گلستان است

گرگان - ایرنا - رئیس کل دادگستری گلستان گفت که نظر گروه کارشناسی شرکت پتروشیمی ایران مبنای تصمیم‌گیری قضایی و اجرایی درباره پرونده مجتمع پتروشیمی استان است.

حیدر آسیابی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : هیات کارشناسی شرکت پتروشیمی نتیجه بررسی‌ و بازدید میدانی از محل پتروشیمی گلستان، بررسی پرونده آن در دادسرای گرگان و صورت‌های مالی این شرکت را با مدیرعامل شرکت در میان گذاشت.

وی بیان کرد: نتیجه این رایزنی و تصمیم مدیرعامل پتروشیمی ایران به زودی در قالب نامه رسمی به دادگستری گلستان اعلام می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که نظر مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران، مبنای تصمیم گیری قضایی و اجرایی درباره پرونده پتروشیمی استان خواهد بود، گفت: تاکید رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان، بر متمرکز شدن تلاش‌ها برای راه اندازی این مجموعه است و امیدواریم نتیجه رایزنی‌های کارشناسی تیم پتروشیمی هم، به این سمت و سو باشد.

آسیابی ادامه داد: با اختیاراتی که رئیس قوه قضاییه در این پرونده به استان تفویض کرده آماده ایم در صورت نیاز یک دادگاه ویژه تشکیل داده و برای تعیین تکلیف سهامداران خارج از تشریفات معمول دادرسی، اقدام کنیم.

پرونده پتروشیمی گلستان یکی از ۲ پرونده کثیرالشاکی بود که در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان، بررسی و دستور ویژه برای آن صادر شد.

با پیگیری دادگستری گلستان، هفته گذشته هیات کارشناسی شرکت پتروشیمی ایران به استان آمدند تا راهکاری ساخت پتروشیمی گلستان را بررسی کنند.

۹۰ هزار سهامدار گلستانی چشم انتظار نظر هیات کارشناسی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه