برنامه‌های دهه مبارک فجر با رویکرد امیدآفرینی در مردم برگزار شود


برنامه‌های دهه مبارک فجر با رویکرد امیدآفرینی در مردم برگزار شود

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: اجرای برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر علاوه بر امیدآفرینی در مردم باید گفتمان جهاد تببین در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی عصر روز سه‌شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر گنبدکاووس افزود: امروز دشمنان تلاش می‌کنند تا امید آفرینی در مردم ایجاد نشود بنابراین باید تلاش کنیم تا همه برنامه‌ها با محوریت مردم باشد.

وی اظهارداشت: همچنین در ایام پیروزی انقلاب، گزارش کاملی از دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی شود.

سرپرست فرمانداری ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت فضاسازی مناسب ویژه ایام سالگرد پیروزی انقلاب توسط ادارات و نهادهای دولتی و بخش خصوصی در معابری شهری و روستایی، نصب پرچم جمهوری اسلامی توسط هر یک از ۱۳ هزار واحد صنفی این شهرستان در دهه فجر را خواستار شد.

مهدی دهرویه گفت که هر یک از کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر این شهرستان باید حداقل سه برنامه شاخص برای ایام پیروزی انقلاب اسلامی به دبیرخانه ستاد ارائه دهند.

وی افزود: برنامه‌های پیشنهادی باید محتوایی و متناسب با روز شمار دهه فجر بوده و تداخلی با سایر برنامه‌ها در اجرا نداشته باشند ضمن اینکه در دهه پیروزی انقلاب میز خدمت مسوولان با حضور آحاد مختلف مردم بویژه جوانان در مصلی نمازجمعه اما جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برپا خواهد شد.

دهرویه اضافه کرد: اختصاص یک روز از برنامه‌های دهه فجر در هر یک از ۲ بخش مرکزی و داشلی برون، نورافشانی در شب سالگرد پیروزی انقلاب، برگزاری ۱۲ برنامه محوری در ۱۲ مسجد و برگزاری یادواره شهدای فجر آفرین از دیگر برنامه‌های پیشنهادی ستاد دهه فجر گنبدکاووس است.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این نشست از برگزاری یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز استان گلستان به میزبانی این شهرستان در روز ۱۴ بهمن خبر داد و گفت: آموزش و پرورش گنبدکاووس ۴۴ شهید دانش آموز و ۱۷ شهید فرهنگی دارد.

کمال الدین نظرنژاد افزود: جشن‌های پیروزی انقلاب و فضاسازی این ایام در ۵۱۸ آموزشگاه مناطق شهری و روستایی گنبد برگزار خواهد شد ضمن اینکه زنگ نمادین انقلاب روز ۱۲ بهمن در دبستان غیردولتی بصیر این شهرستان با حضور مسوولان نواخته می‌شود.

همچنین در این جلسه روسای کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر گنبدکاووس نیز به بیان برخی برنامه‌های پیشنهادی خود پرداختند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»