نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ملایر گشایش یافت


نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ملایر گشایش یافت

همدان- ایرنا- نمایشگاه اقتصاد مقاومتی صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار به همت سپاه ناحیه ملایر در مجموعه فرهنگی و هنری شهرداری گشایش یافت.

به گزارش ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز سه‌شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه حاصل تلاش بانوان کارآفرین شهرستان است که اکثر آنها سرپرست خانوار هستتد.

سرهنگ «سیدجواد حسینی» افزود: برای خودکفایی، کارآفرینی و ایجاد درآمد برای بانوان، تسهیلاتی از سوی سپاه ناحیه ملایر و صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سپاه در زمینه کارآفرینی تسهیل‌گر است، به همکاری نهادهایی همچون کمیته امداد، شهرداری و بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: کمک و تسهیل‌گری و در کنار مردم بودن باعث استحکام‌بخشی و امیدآفرینی برای پیشرفت در حوزه کارآفرینی به ویژه برای بانوان می‌شود.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ملایر گشایش یافت

سرهنگ حسینی اقتصاد و معیشت را یکی از مهمترین موضوع‌ها و چالش‌های کنونی کشور دانست و افزود: بدون شک با عمل کردن به بیانات رهبر معظم انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی، می‌توان اقتصاد کشور را ارتقا داد و به پویایی برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر همچنین به فعالیت ۶۵ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خروجی این صندوق‌ها ایجاد ۱۱ تعاونی در زمینه صنایع دستی همچون سفال، میناکاری، کار با چرم، گلیم‌بافی، خیاطی، سبدسازی و پخت شیرینی بوده است.

سرهنگ حسینی گفت: در راستای این اشتغال‌ها و کارآفرینی برای بانوان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۳۰ نفر در قالب وام‌های ۱۰ میلیونی تا ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت هفت ساله و سود چهار درصد پرداخت شد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ۴۰ غرفه صنایع دستی بانوان کارآفرین تا ۱۲ بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری شهرداری ملایر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح